Steve yine her zamanki gibi masanın üzerindeki telefona saatlerdir bakıyordu.Hala da bakmaya devam ediyordu.
Umut çok güzel bir his aslında.Hem gelir diye bekliyorsun ama gelmeyeceğinide biliyorsun.Yine de beklemek istiyorsun.
Uzun zamandır o şekilde kaldıktan sonra televizyondaki kadının söylediği kelimeye takıldı.
Sunucu:Uzun zamandır bayan mankenlerle görülmeyen Tony Starka yönetilen soruların cevabı dikkatinizi çok çekecek sayın seyirciler.
Stevein yüzünde bir gülümseme oluşmuştu.
"Belki o da beni düşünüyordur.O yüzden kimseyle görülmemiştir."
Steve heyecanla Tonynin söylediği şeyleri dinliyordu.Steve öyle kalmıştı.Donuk bir şekilde ekrana bakıyordu.Haberde Tonynin yanında bir adam vardı.
Kıskançlık Stevein her hücrelerine yayılırken kulakları hala televizyondaydı.
Yumruğunu sıktığında damarlarının çekildiğini hissedebiliyordu.Şu an içinden adamın olduğu tarafa bir yumruk geçirmeyi diledi.
Bu adamı ilk gördüğünde nefret etmişti ve şimdiden suratına 1-2 tane geçirmek istiyordu.Hayır 1-2 tane değil.Suratını dağıtmak istiyordu.
Tony:Evet uzun zamandır kadınlarla veya mankenlerle görünmüyorum. Beni bilirsiniz. :)
Steve bu anda kalmak istedi hep.Gülmek yakışan nadir insanlardandı Tony.Ya da Steve aşık olduğu için öyle kusursuz görüyordu kim bilir?
Uzun zamandır gülmediği için kimseye yakıştıramıyordu ama Tony.Tony ayrıydı.
Tony:Bunu size açıklamanın zamanı mı bilmiyorum ama bu baskılardan kurtulmak istiyorum.İlişkimizi gizli yaşamak istemiyoruz.Kimsenin nasihatleriyle ve yargılamalarıyla ilgilenmiyoruz.
Tony yanındaki adamın elini tutmuştu.Parmaklarını birbirine kenetledi.
Steve az önce gevşettiği yumruğunu aniden tekrar sıkınca acıyla inledi.Damarları çekiliyordu derken şaka değil gerçekten.
Tony:Artık kızlardan hoşlanmadığımı anladım.Yanımda duran bu adam sayesinde hayata daha da tutundum. Tam ümitlerimi kaybettiğim zaman tekrar kazanmamı sağladı.
Tony az önce birbirine kenetlediği elini kendine doğru kaldırdı ve adamın eline bir öpücük kondurdu.
Tony:Sizleride tanıştırıyım.Bu Quill.Kendisi sözlüm olur.Teşekkürler.
Adam yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirmişti.
Steve ne ara kalkıp televizyonun yanına gidip ekrana yumruğunu geçirmişti hiç hatırlamıyordu.
Kırılma seslerini duyan Sam içeriden koşarak gelmişti.
Sam:Sanırım bize yeni bir televizyon gerekecek.
Sam'in gözleri Stevein kanlı eline kaydı.
Sam:Bunu kendine yapmaktan sıkılmadın mı Steve? O seni umursamıyor anla artık bunu.Bak senin yokluğunda sözlenmiş bile.Ne sandın ki Steve? Bu zampara herifin seni seveceğini mi?
Steve:Bana bakışları hala aklımdan çıkmıyor Sam.Bu adam bana bunu nasıl yaptı diyorum.Ama sonra onu sevdiğimi söylemediğim geliyor aklıma.Onu zamanında açılamadığım için pişmanım.Şimdi başka biriyle mutluluğunu izliyorum.Bu acıtmaz canımı ama o söyledikleri çok acıttı Sam.Bırakmama peşini.Bırakamam. Ben onsuz yaşayamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE LAST REGRET | STARQUİLL&STONY♡
Fanfiction"Onca olaydan sonra karşıma çıkıp beni hala sevdiğini söylüyorsun.O mağaradaki olaylar hiç yaşanmamış gibi.Sana inanamıyorum ya.Bunca şeyden sonra karşıma çıkma cesaretini nerden buluyosun?" "Gülünce kısılan gözlerinden." "Genetik bir şey kasıtlı de...