05

472 36 9
                                    

"Ne halt yemeye Quill'e mesaj atıyorsun?"

"Sinirlerimi bozuyor."

"Sende öyle."

"Umurunda olmak ne güzel bir şey :)"

"Değilsin."

"Öyleyim Stark.İkimizde biliyoruz.Zorlama bence."

"Hiçbi bok bildiğin yok.O siktiğim burnunu hayatıma sokma!"

"Demek burnumu becermek istiyorsun.Neden burnum anlatsana biraz.Neden popom değil????"

"Sen iflah olmaz bir üçkağıtçısın.Dediklerinin hepsi yalan.Tek doğru kelimen bile yok be.Tek doğru söylediğin bir şey bile yok."

"Var."

"Neymiş o var olan?"

"Seni sevdiğim."

"Deli saçmasından başka bir şey değil.Sen kimseyi sevemezsin Rogers.En son kimi sevdiğini iddia ettiğinde olanları gördük.Lütfen zırvalamayı kes ve bizden uzak dur."

"Ağzına yakışmıyor Tony."

"Neymiş o yakışmayan?"

"İçinde benim olmadığım bir 'Biz' kelimesi."

"Canımı yakarak ısınamazsın Rogers.Unutma can yanıcı bir madde."

"Benim içinde öyle Stark."

"Ve sen canımı yakıyorsun.Yapma."

"İstemiyorum Tony.Beni zorluyorsun. Bunu o kalın kafana sok.Seni unutmak istemiyorum."

"Zorundasın ve başka şansında yok.Hoşçakal Rogers."

"Ben intihara meyilli bir adamın.Ölümüm elinden olur Stark.Sakın beni yokluğunla sınama.Kaybederim.Hayat mutsuz olacak kadar uzun değil.Ben mutlu olmak istiyorum.Ben seni istiyorum.Çok şey istemiyorum bence. "

"Bizim bir parçamız o mağarada kaldı Rogers.Benim ruhum o mağarada kaldı.Olmayacağını bildiğin şeyleri istememelisin çünkü seni affetmeyeceğim.Ben seni istesemde unutamam.Duygularımın katilini nasıl unutabilirimki?"

"Sende benim canımı yakıyorsun."

"Benim her gün yandı. Birazda seninki yansın çok mu?"

"Haklısın.Haklı olmanda canımı yakıyor.Sen canımı yakıyorsun ve ben bundan memnunum.Canımı yakman hoşuma gidiyor.Umursanmak güzel şey."

"Umursanmak güzel şey değil.Umursanmamak güzel şey."

THE LAST REGRET | STARQUİLL&STONY♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin