Geceyi biasınızla beraber geçirip uyuyorsunuz. Biasınız sabah sizden önce kalkıyor ve tepkileri:
➖➖➖Winwin: Gözlerini açar açmaz senin yüzünü görmek onun için paha biçilmezdir. Elinin tersiyle yanağını okşar. Kendine hakim olamaz ve yüzünün her santimine küçük öpücükler kondurmaya başlar. "Hayatım..?" alnına bir öpücük kondurup geri çekilir ve sana mahçupça bakar. "Özür dilerim, uyandırdım.." bu masum haline güler ve kollarını açarak sana sarılmasını beklersin.
Johnny: Üstünden sıyrılan pikeyi geri örtecekken, gözleri çıplak bacağına takılır. Biraz daha üste çıktığında, yan yattığın için oluşan göğüs dekolteni görür. Yavaşça, derin bir nefes alır ve tavana bakar. "Beni çok zorluyor..."
Yuta: Seni uyandırmamaya özen göstererek yataktan kalkar ve lavaboda rutin işlerini halleder. Geri döndüğünde seni aynı pozisyonda bulmak onu gülümsetir. Yanına uzanıp kollarını sana sıkıca dolar ve huzur veren kokunu içine çeker. Tekrar uykuya dalması uzun sürmez.
Hansol: Tek yaptığı şey uyanana kadar seni izlemek olur.
Ten: Üstündeki ağırlık ile uyanır. Gözlerini araladığında dudakları büzülmüş bir şekilde uyuyan seni görür. "Gel de öpme.."
Taeyong: Bacağında hissettiğin el ve boynunu sömüren dudaklar uyanmana sebep olur. "Sabah seksine ne dersin?" Cevap vermene fırsat bırakmadan seni altına alır.
Jaehyun: O rahat bir şekilde yatmayı seven biri. Ama konu sen olunca bu huyunu umursamıyor ve sana sıkıca sarılıyor. Gözlerini senin dağılmış saçların arasında açıyor ve şampuan kokan saçlarında burnunu gezdiriyor. Bunu saatlerce yapabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NCT İLE TEPKİLER!
FanfictionNCT üyeleri ile hayal ettik. Şimdi ise, tepkilerini öğrenme zamanı!