07: Açlık

8.6K 225 50
                                    

"Hayatım kavun alır mısın?"
"Canım pasta da çekti..."
"Oppa bana kurabiye yapar mısın?" Dakika başı canının farklı şeyler çektiğini dile getiriyorsundur. O anlarda biasın:

Johnny: "Bunların hepsini yediğinde kaç kilo olacağının farkında mısın?" Modun düşerek kollarını çaprazladığında seni kırdığının farkına varır. "Tabii, hangi kiloda olursan ol sana olan hislerim değişmeyecek."
.
.
.
.
.

Taeil: Söylediğin şeyleri telefonuna not alır. "Tamam hemen alıp geliyorum.." diyerek ayaklandığı sırada onu kolundan çekip yanına oturmasını sağlarsın. "Şimdi de canım seni çekti. Ah ne yapsak ki?"
.
.
.

Jaemin: "Bebeğim hepsinden bir ısırık alıp bırakacaksın, o yüzden seni ciddiye almıyorum." Ağzını kapatarak telefonunda oyun oynamaya devam eder.
.
.
.

Jeno: "Sevgilim hamile misin diyeceğim ama yaptığımızı da hatırlamıyorum ki." Soran gözlerle sana bakar. En yakınındaki yastığı suratına geçirirsin. Gülerek sana yastığı hafifçe fırlatır. "Benim bebeğim utandı mı? Aigo! Çok sevimli..."
.
.
.

Mark: "Hazırlan da yemeğe çıkalım o zaman?" Ciddi olup olmadığını anlamak için yüzüne bakarsın. Oldukça ciddi olduğunu görünce sırıtarak boynuna atlarsın. Kollarını beline dolayarak kafasını en sevdiği yere, boynuna yerleştirir. "İyiki sana sahibim..."

NCT İLE TEPKİLER!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin