11: Mezuniyet

7.7K 207 27
                                    

Mezun oluyorsunuzdur ve biasınızdan size eşlik etmesini istersiniz. Mezuniyet anında verilen tepkiler:
➖➖➖

Taeil: Mezuniyete ailen ile gelmişsindir ve Taeil'in de gelmesini dört gözle bekliyorsundur. Nihayetinde, saçlarını özenle taramış ve senin lacivert elbisene uyumlu, lacivert takımıyla yanınıza çekingen adımlarla yaklaşan sevgilini görürsün. Gülümseyerek onun geldiği yere yürürsünüz. "Harika görünüyorsun..." Kulağına fısıldayarak belindeki kollarını sıkılaştırır. "Sana yan gözle bakan birini görürsem onu öldüreceğim.." Elinden tutarak ailenin olduğ yere götürürsün Taeil'i. Ailen ile önceden tanışmış olmasına rağmen yine de heyecanlı ve utangaç davranır. Gece boyunca seni öpmek ve sarılmak istese de, ailenden çekindiği için bunu yapamaz. Sende onunla temas haline olmak istediğin için onu kuytu köşeye çekersin. "Bir daha bunu giyme." Kaşlarını çatarak sarıldığın bedenden geri çekilirsin. "O niye?" Oflayarak gözlerini ışıklarla süslenmiş ağaçlarda gezdirir. "Çok yakışmış çünkü aptal. Bakan bir daha bakıyor. Üstelik babanın gözü üzerimdeyken bir şey de yapamıyorum.." Söylediği şeylere gülerek elini yumuşak yanağına çıkarıp okşarsın. "Seni seviyorum Taeil~ah" gülümseyerek bakışlarını gözlerinden dudaklarına indirir. Dudaklarınız buluşmadan önce "Ben de seni seviyorum." Demeyi ihmal etmez.

Yuta: İki haftadır giyebileceğin kıyafetleri Yuta'ya atarak sana en çok yakışanı seçmesini istiyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yuta: İki haftadır giyebileceğin kıyafetleri Yuta'ya atarak sana en çok yakışanı seçmesini istiyorsun. "Neden bu kadar umursuyorsun ki? Güzel gözükmek istediğin biri varsa o kişi benim. Senin sümüklü, ağzından salya akan ve regl hallerini de bildiğime göre..." Cümlesini kurarak onunla iletişimi kesmene sebep olur. 'Görür o sümüğü salyayı' diyerek olabileceğin en güzel şeyleri giymeye, en iyi makyajı yapmaya çalışmıştın. Eh, doğal olarak iki bin lira dört-beş saat sürecek bir gece için harcanmıştı. Alışık olduğun melodi kulaklarını doldurunca, Yuta'nın seni almak için geldiğini anlarsın. Son kez aynaya bakıp çantanı da alarak aşağı inersin. Kapıyı açtığın an arabasına yaslanmış, giydiği toz pembe gömleğe rağmen asi ve çekici olan Yuta'yı görürsün. "Merhaba.." fısıldayarak yanına yakışırsın. Yüzündeki ifadeyi tanımlamak senin için zordu. Aşk, tutku, şaşkınlık ve... Sinir? Ellerini yanağına koyarak dudaklarınızı birleştirir ve kısa bir öpüşme seansı yaşarsınız. "Iy elim fondöten oldu." Gözlerini devirerek kapıyı açmasını beklersin. "İlla anı bozacaksın değil mi?" Diye söylenmeyi ihmal etmezsin. İç çekerek koltuğa oturacağın sırada seni kolundan kendine çeker ve kendine yaslar. "Bu mezuniyet işini gerçekten kafanda çok büyüttün bebeğim." Sanki sürekli mezun oluyordun. Güzel olmak istemek suç falandı da haberin mi yoktu? Sana salyalı-sümüklü dedikten sonra güzel görünmek istemiştin ne vardı bunda? "Yuta-" sözünü kesmek için dudaklarını kullandı. Ayrıldığınızda geri çekilmeden alınlarınızı yasladı.
"Seni makyaj yapmadığın zaman da seviyorum, yaptığın zamanda. Salyalı halini de, sümüklü halini de, yataktan yeni kalmış halini de. Her halini seviyorum aptal, anladın mı? Nasıl başardın bilmiyorum ama her halin güzel geliyor. Bu yüzden bundan sonra ekstra bir çabaya girmeni istemiyorum, anlaşıldı mı?" Gülümseyerek gözlerine bakarsın. Sevdiğini ve sevildiğini bir kez daha hissedersin.

NCT İLE TEPKİLER!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin