Ona ayrılmak istediğini söylediğinde biasın ve tepkisi:
➖➖➖Taeil: Ciddi olup olmadığını anlamak için gözlerine bakar. Buğulu ve her an ağlamaya hazır seni görünce kafanı göğsüne yaslayacak şekilde sana sarılır. "Bir daha böyle aptal isteklerde bulunma..."
Mark: Kesinlikle neye uğradığını şaşırır çünkü senden böyle bir atak beklemiyordur. Seninle ciddi düşünüyorken ayrılmak istemen onu kırar ve sinirlendirir. Öfkeyle kalkan zararla oturur misali, o an sinirle düşünmeden ağır konuşur. Sonra ise, günlerce kendini affettirmeye çalışır.
Chenle: "Ben senden ayrılmıyorum." Diyerek son noktayı koyar, seni takmadan mutfağa girer ve atıştırmalık alırdı. Ayrılmak istediğini hiç söylememişsin gibi davranır ve "Bugün hangi filmi izliyoruz?" Diye sorardı.
Jaemin: "Adın sorun ne? Beni artık... Sevmiyor musun? Senin için yeterli değil miyim?" Kanadı kırık kuş misali tavırları ve sözleri seni suçlu hissettirirdi. "Evet." Diye yalan söylediğinde ikinizde ağlıyor olurdunuz.
Renjun: Cümleni bitirmene fırsat vermeden seni öper, kelimeleri ağzına tıkardı. "Sakın... Sakın bir daha böyle bir cümle kurma." Nefes alamayacağın şekilde sana sarılır.
Ten: Oldukça kırgın ve kızgın hisseder. Söyleyeceği bir sürü cümle olmasına rağmen susar ve "Tamam." Diyerek ortamı terk eder.
Taeyong: Nedenini öğrenmeye çalışır ve çözüm arar. Olaya en olgun yaklaşan o olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NCT İLE TEPKİLER!
FanfictionNCT üyeleri ile hayal ettik. Şimdi ise, tepkilerini öğrenme zamanı!