Nct üyeleri en yakın arkadaşınız olursa nasıl olur?
➖➖➖Taeyong: O koruyucu ve kıskanç bir arkadaş tipidir. Sana asla zarar gelmesine izin vermez. Yeri geldiğinde seni korumak için kırıcı ve kısıtlayıcı olur ama tek istediği şey iyiliğindir.
.
.
.Jaehyun: İyi bir dinleyicidir. Aynı zamanda oldukça uyumlu bir yapısı vardır. Yeri geldiğinde çocuklaşır, yeri geldiğinde ciddi takılırsınız.
.
.
.Doyoung: Olaylara farklı gözle bakmanı sağlayan, dünya görüşünü değiştiren ve empati kurabilen bir arkadaş olur. Sana çok şey katar.
.
.
.Johnny: Teselliye mi ihtiyacın var? İlk gittiğin arkadaş Johnny olur. O mutlu-mutsuz her anında yanında olmaya özen gösteren bir arkadaş olur.
.
.
.Ten: O enerjik ve hareketli bir arkadaş olur. Sürekli yapacak yeni bir şey bulur ve seni de enerjik olmaya mecbur bırakır.
.
.
.Haechan: Senin için fedakarlık yapmaktan çekinmez. O gerçekten değer verdiği insanlara herkesten sakladığı, iç yüzünü gösterir.
.
.
.Jisung: Sürekli yapacak bir şeyler bulur. Enerjik, neşeli ve hareketli bir yapısı vardır, her şeye uyum sağlayabilir. Bu sayede dostluğunuz uzun süreli olur.
.
.
.Winwin: Her zaman güvenebileceğin bir dost olur. O iyi sır saklar ve derdin olduğunda çözüm bulmaya çalışır. Bulamazsa, sarılır ve acını hafifletmeye çalışır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NCT İLE TEPKİLER!
FanficNCT üyeleri ile hayal ettik. Şimdi ise, tepkilerini öğrenme zamanı!