Üşüdüğünüzde biasınızın tepkisi:
➖➖➖Taeyong: İki saat çemkirirdi.
"Buz gibi havada ince bir hırkayla dışarı çıkmak için nasıl bir kafa gerekiyor sevgilim? Hayır aptal da demek istemiyorum ama..."
.
.
.
.Mark: "Hasta olacaksın ve sana bakan kişi yine mükemmel sevgilin Mark olacak. Bilerek yapıyorsun değil mi? Seninle vakit geçirmem için hani..." Koluna dirseğini geçirdiğinde gülerek yanaklarını avuçları arasına alır ve soğuktan donmuş burnunu burnuna sürterek ısı alışverişi yapmaya çalışırdı.
.
.
.
.
.
Winwin: Klasik bir tavırla montunu çıkarır ve sana giydirirdi. Soğuktan çatlamış ellerini elleri arasına alır ve sıcak nefesiyle ısıtmaya çalışırdı. Ellerin ısınmasada, kalbin çoktan ısınmış olurdu...
.
.
.
.Johnny: Sokak ortasında sana sıkıca sarılır ve kendine bir beden büyük gelen monta seni de sokmaya çalışırdı. Dışarıdan komik görünse dahi umrunda olmaz, tek derdi senin bir an önce ısınman olurdu. Beceremeyince montunu ve eldivenlerini sana giydirir, en yakındaki kafeye girerek sıcak çikolata alırdı.
.
.
.
.Jeno: Tir tir titrediğini çaktırmamaya çalışan sevgilisine yan gözle bakar, girdiği ilk mağazada eline gelen ilk kabanı satın alırdı.
"Sırf masraf.." diye fısıldamayı da es geçmezdi.
.
.
.Jaehyun: "Üşüdüm.." Bakışlarını anında sana çevirir ve soğuktan kızarmış suratına bakardı. "Bu atkı ve şapkayı süs diye mi takıyorsun?" Atkıyı burnuna gelecek şekilde dolar ve şapkanı düzeltirdi. Seni göğsüne yatırarak elleriyle sırtını ovardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NCT İLE TEPKİLER!
FanfictionNCT üyeleri ile hayal ettik. Şimdi ise, tepkilerini öğrenme zamanı!