Tepkiye başlamadam önce şunu aklımdan bırakıp gidiyorum. Bu kitabı ben 2016 en geç 2017de yazmıştım. Yaşım çok çoook genç 😂😂😂 6 sene oldu. 6 sene geçti. Her ne kadar bende bunu göz kirliliği olarak görsemde, o zamanların hatırasını yayımlayıp çıkıyorum hesaptan.Umarım bir kaçınız belki bir kaç satır sayesinde gülümser, gülersiniz.
Biasinla evlisin ve ona bir kutunun içine koyduğun türk
-(babaların giydiği)-
çizgili pijamayı hediye edersin, tepkisiJin :
"Ahh aşkım umarım yemektir *kutuyu açar*
haah bu ne?
Bunu baban giymemişmiydi? Neyse teşekkürler hayatım artık türkiyede babanın yanında giyerim ve gözüne girerim"
Der.(Bu oğlan işi anladı arkadaşlar kfdjfidh)
Suga :
"Ne acaba?
*kutuyu açar*
heh teşekkürler ama ben yinede kendi pijamalarımı giyerim, onlar daha yumuşak~"
der ve pijamayı ortadan kaldırır, asla giymez.(Eh yani yalan söylemiyor bari dhddhdih)
Rap monster :
"Gerek yoktu teşekkürler *kutuyu açar*
Amanın bunlardan istemiştim!
Çok teşekkürler !
Yani artık evde benim sözüm geçecek değil mi?!"
Der ve artık senin için kocaman bir eziyet başlar.(Eh yani sen istedin fjdufjhrj)
Jhope:
"Ahh hayatım sabırsızlanıyorum
*içindekini görür*
ne yani woah ben sana söylim bu gelecek sene moda olacak!" *aslında beğenmedi dkjfjj*(Aga en saçma şeyoer koda oluyor buda olur elbet dkfhidjfi)
Jimin:
*Sabredemez ve kutuyu hemen açar*
"Bana bunu mu aldın?
Yani bilemedim şimdi, bu biraz uygun değil.
Ama neyse, giyerim bir gün"
*asla giymez*(Bende hep giyerim diyip giymiyorum asla jfnsinfidnf)
Taehyung:
"Aman tanrım bu tam değişikler için! Teşekkürler bu bana alabileceğin en iyi hediye!" Sonuç: pijamayı giyip "değişiğim" diye bağırarak tüm evi turlar.(Değişik yerine başka bir şey vardı ama aga bazıları çok ciddi aldığı için sildim...)
Jungkook:
Sana 'ciddi misin' bakışıyla bakar,
"Sence bunu giyersem kaslarım görünür mü!? Beni çirkin mi yapmak istiyorsun?!"
*Triplere girdi bile*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts Tepki
RandomÇeşitli bts tepkileri ➮ Random ! Ciddiye alınmaması gerekilen bir kitap, birlikte eğlenelim :) 2017 civarında yazılmıştır.