Trip atarsin , tepkisi :Jin:
"Yah ama cidden !
Tamam bana trip at , bana bağir , beni döv ama lütfen yemek ye !
Yani yemek gibi kutsal birşeyi bir insan için birakmamalisin!"(Aynen sende birakmassin jin fbfklykfkfkfn)
Suga:
"Tch .
Tamam güzelde bu ergen triplerini benim uyku vaktimde unutsan ?
Yani biliyorsun , ben sensiz uyuyamiyorum ..
Cidden kaç gündür uyumadiğimi biliyor musun!?"(Oww bu çok ponçikkkkkk )
Rap Monster:
"Really ?
Yapma güzelim .
Salak gibi ödevine kahve döktüm , özür dilerim ...
Hem yenisini bile yaptim !"(Ayy inşallah nam joon gibi biri yapmadiğimiz ödevlere kahve döker dkkfjfgb)
Jhope:
"Bak ama sen çok abartmaya başladin !
Çok üzülüyorum yaa !
Senin yüzünden hiç hope kalmadi bende , 'unhopeful jhope' demeye başladilar bana!"(Lan hiç kimse üzemez benim bir yil iki aylik biasimi !!! kdbfjfbf)
Jimin:
"Omooo!!!
Ben gideyim mi kariya !?
Hm gideyim mi !?
Gitmiyorsam bile bu kaslarin sokakta böyle sahipsiz dolaşmasi iyi değil,değil mi y/n!
Bak istersen beni döv , ama susmaaaaa !!!"(Lan kariya gitmek ne demek löööüü !!!Jsjdkgkfkfjfkfkj)
Taehyung:
"Yah! ben istersen uzaya gidip geleyim ?!
Yani ölüp gitsem umursamayacak şekildesin !
Biliyormusun ,
Seni uzayda ki akrabalarima şikayet edeceğim !"(Içimde eski , neşeli tae'yi unutmama ve öldürmeme dileğiyle ...)
Jungkook:
"Uff birde bana ergem derlerdi ! Ben ergensem sen nesin o zaman!?
Bak istediğin herşeyi yapicağim!
Sende usanmadinmi bir haftadir benimle konuşmamaktan !?"(Ben galiba vefat ederdim kdjdj)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts Tepki
RandomÇeşitli bts tepkileri ➮ Random ! Ciddiye alınmaması gerekilen bir kitap, birlikte eğlenelim :) 2017 civarında yazılmıştır.