👉104👈

4.2K 137 40
                                    


Onunla sürekli kavga etmene (ona sürekli kızmana) tepkisi;

Jin:
Olaya rahat bakar ve seninle tatlı bir dilde iletişime girmeye çalışır ve sonunda seni teselli etmek amacıyla sana sarılır ve sırtını patpatlar.

Suga:
"Sakin ol be hatun! Ne bu haller? Tamam bu konuda hasasiyetini biliyorum ama yinede fazla olmuyormusun?!"

Jhope:
(Uff ağlicam ya.. gecenin 1.21'si ve onu düşündüğüm için ders çalışamıyorummm)
"Ben ne yapabilirim!? Bende bir insanım! Lanet olsun aklımdan çıkmıyorsun! Onlar senin yanımda dolaştıkça deli oluyorum!"

Neden ya neden....
Tam bunu yazarken şarkıda niye onun partı geliyor???!

RM:
"Hayatım niye bu kadar kızıyorsun ki? Böyle küçük şeyleri büyütüyorsun, bu da yıpranmamıza yol açıyor!
Bak ikimizde birbirimizi seviyoruz, yapma böyle!"

Jimin:
"Yalan! Öbürlerin yalanlarına inandığın için hep böyle oluyor! Ben seni üzermiyim hiç? Lütfen dediklerini düşün sinra de hayatım, bunu yapmazsan kalbimi ve ilişkimizi incitirsin"

TaeHyung:
"Pekala kabul ediyorum!
Çok özür dilerim, bu konuda ben haklı olsamda seni çok seviyorum ve senin üzülmeni istemiyorum! Lütfen beni affet!"

Hissettiklerim tamda bunlar...

JungKook:
"Bu iyi bir şey değil sevgilim, bak seninle bir sürü çocuk yapıcam daha ben, up uzun yolumuz var ve bu yolu güzelce seninle beraber yürümek istiyorum!"

Bts TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin