👉36👈

9K 278 68
                                    


Senin depresyona girdiğini gören biasının tepkisi:

Jin:
Senin depresyona girdiğini görünce hemen en sevdiğin yemekleri yapar ve bolca cips, çikolata alır.

(İyi yoldan gidiyon jin bfjtjrkxbf)

Suga:
İkinizinde ruh hali kap kara olduğu için aslında seni takmaz, ama sonra senin çok kötü olduğunu görünce seni neşelendirmeye başlar.

(Ayy yerim kndifkfbbg)

Rap Monster:
İlk başta Olgun bir şekilde bunu yapmamanı söyler ama sonradan işe yaramayacağını anladığında kafanı dağıtmaya çalışır.

(Bencede hiç olgun şeylere gerek yok RAP MONSTER wkjfkgbfn
RM hiç hoşuma gitmedi ya, bıraksųnlar şu isim değiştiimeyi!)

Jhope:
Senin depresyonda olduğunu fark ettiği saniye seni güldürmeye çalışır ve durmadan seni çok sevdiğini ve seni bırakmayacağını söyler.

(En sonunda umut patlaması geçirmese bilemiyorum kfjxk)

Jimin:
Ağladığın için gözlerin kızarır ve Jiminde bunu görünce durumu anlar ama üstüne gimeden sana lunaparka gitmeyi teklif eder.

(Kabul? Yoksa hayır mı y/n?)

Taehyung:
Senin don, ruhsuz halini görünce çok üzülür ve
Uzaylılar hakkında konuşmaya başlayıp, seni güldürmeye çalışır.

(Sende bir gül yahu skfbkdbf)

Jungkook:
Aslında Mario oynadığı için senin ruhsuz halini pek anlamaz ama sonradan oyun oynamayı bıraktığında, ruhsuz halini görür ve kendine anlamadığı için çok kızar.
Ve kendini affetirmek içinde geriye kalan tüm gün boyunca sadece seninle ilgilenir.

Bts TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin