(Kitaba format attım, beğendiniz mi?
Mesela başlıklarını değiştirdim, yazım hatalarını düzelttim, duvar kağıdı koydum :)
İnanın o kadar uzun sürdü ki, 1,30 saat mı ne kdkfkfbf)Ondan çikolatalı çekirdek istersin, tepkisi:
Jin:
"Saçmalama!
O nasıl yenecek bana bir söyle!
Tüm çekirdeklerin kabuğunu soyup, hepsini tek tek çikolataya bandırmamı mı?
ASSLLAA katlanmam o eziyete!"(O kadar mı zor yaniii dbxbybd)
Suga:
"Hah. Beni güldürme!
O nasıl bir şey ya?
Çikolatanın tatlılığı ve çekirdeğin tuzluluğu karışmayacak mı sence ?
Hiç bir yerde öyle bir şey bulamayacağıma ve Benim yapmayacağıma göre aklından sil o fikri"(Biraz bile çabalamaması tam suga olduğunu gösteriyor skjxkfjf kötü anlamda demedim)
Rap Monster:
"Yani şu an bu önemli şarkı sözlerimi bırakacağım ve bulamayacağım bir şeyi aramaya çalışacağım?
Yani aşersen anlarımda,
bu ne şimdi ?"Jhope:
"I'm so sorry babe
Şu an ingilizce öğreniyorum ve pardon ama seninle hiç uğraşamam.
İşim bitsin konuşuruz tamam mı?"(Bari yapamam demedi :'( kdjd)
Jimin:
"Ney!? Oda ne!?
Yani güzel cipsler varken sen böyle bir şey iste?
Sen Jungkookla bu aralar fazla zaman geçiriyorsun değil mi?
Onunla yalnız görüşmemi yasaklıyorum, artık sadece ben yanınızda olunca konuşabilirsinz!!!!!"(şu an senin kankini elinden aldı farkında mısın!?)
Taehyung:
"Oha oha!!!
SONUNDAAAAAAAA!!!!!!!
Demedim mi ben sana,
Benim gibi deli olacağını!?
Al sana benden deli!
Benim aklıma bile öyle bir karışım gelmedi, gel beraber yapmaya çalışalım !"(Herkese böyle bir koca inşallah)
Jungkook:
"Sen onu boşverde, gel yanıma!
İnsan sevgilisini hiç mi özlemez?
Tabii senin bu harika beynin bir tek yemek hakkında düşünsün değil mi?
Bak üzülüyorum aammaa!"(Ayyyyxyyyyyxyx düşünsenize böyle poncik bir jungkooookk kkffkdlnflsbfkdkkfkfkfkfk)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts Tepki
RandomÇeşitli bts tepkileri ➮ Random ! Ciddiye alınmaması gerekilen bir kitap, birlikte eğlenelim :) 2017 civarında yazılmıştır.