(Tanişmiyorsunuz)Bir araba'nin caminda kendine bakarsin , araba'nin içinde bts vardir , tepkisi :
Jin:
Cami açar ve seni olk önce bir süzer .
"Al şunu , çok zayif görünüyorsun .
Kesin öğrencisin değil mi !?
Iyi beslenirsen güzel olursun anca , tipki benim gibi"
Der ve sana iki tane kimbap uzatir .(En düşüncelisi dkfdkjdkdbdjdj)
Suga:
Seni gördüğünde seni aslinda umursamak istemez , ama senin güzellik parildayan sifatini görünce dayanamayip seni en az on kere süzer ve bu güzelliğini kaydetmek için foto nu çeker .(Omon yarabbii ne güzel övdüm seni gizzz fkdfkfbfkdbfjfbng)
Rap Monster:
Üstünde ki okul üniformani görünce cami açar ve konuşmaya ilk o başlar .
"Dikkat et bücür .
Dişarisi korkunç bir yer , o yüzden insanlarin camina falanda bakma !"
Der ve seni biraz azarlar(Olk bokoşto Oşk kdjfjfbfb)
Jhope:
Cami açar ve senin siçrayip , utandiğini görünce kikirdar ve konuşur ;
"Tch .
Merak etme , çok güzel görünüyorsun ve bunu yapmana gerek yok ..."Jimin:
Aslinda seni ilk önce fark etmez ama onun ilgini çekmeye başladiğinda sana bakar ve dudaklarini masumca büzüp , dudak kremi süren sana bakar.Prim : Içindende yüzünün ne kadar güzel olduğunu düşünür ve ne kadar cana yakın göründüğünü düşünür,sana sarilmak ister.
(Ilk kez prim yaptim , nasil olmuş ?
Istiyorsaniz yorum atin , göreyim :') )Taehyung:
Cami açar ve yüzüne bakar .
"Dikkat et artik , arabnin içinde biri var li diye kontrol et önce .
Yoksa başkalari bu güzelliği görür , göz yapar ; Allah korusun!"(Owww çok tatli oldu buuu djjdnkxkdljfngbfjfk)
Jungkook:
Seni görünce yutkunkr ve arabadaki öbür üyeöere bakar .
Seni öbürlerini göstermemk içinde arabayi çaliştirmalarini ister .(Omoo kiskanc tavşann kdjyjf)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts Tepki
RandomÇeşitli bts tepkileri ➮ Random ! Ciddiye alınmaması gerekilen bir kitap, birlikte eğlenelim :) 2017 civarında yazılmıştır.