Gözün Yaninizdan geçen bir oğlanin üstünde kalir, tepkisiJin :
"Ohaa !
Pes yani, gözün oğlanda mi kaldi?!
Acaba sen biraz fazla aç gözlü olabilir misin?
Yani bulmuşun böyle yakişikli ve becerikli birisini , hala gözün başkasinda !?"(Ay sen yanimda ol ,hiç kimsede kalmaz gözüm dkkdjfgk)
Suga:
"Tch ..
Onda ne özeldi de gözün üstünde kaldi ?
Yani ben bir kiz-
Tamam o zaman Anlaştik , bende yanimdan geçen tüm kizlarin vücudlarina bakicağim!"(Gicik şeye bak sen !)
Rap Monster :
"Ahahhahahahahha
Peki gamzeleri var miydi ?
Benim gibi kaslari var miydi?
Benim gibi romantik miydi ?
Benim gibi becerikli miydi ?
Benim gibi seni mutlu edecek miydi !?"(Oğlanin ayari bozuldu skfkfk yazik ya )
Jhope:
"Şu an gördüklerim gerçek mi?!
Ona bakarken Ciddi değilsindir inşallah !
Umarim şu an beyin eksikliği yaşiyorsun ve gözlerini kontrol edemiyorsundur !
Yoksa şimdi olacaklar çok kötü olacak !"(Merak edenler için = intikamini sugayi öperek alir djjdjdbd)
Jimin:
"Ahahahahhaagaggagagahahha
ayy senin gözlerin başkalarini bakacaksa ben gideyim !?
Nede olsa bana kiz bulmak çocuk oyuncaği !
Ben kendime bir kiz bulacağim, o oğlana bakman bitince beni ararsin , gelirim .
Hadi anyong !(Ne yaziyom ben ya jfkfkfnkfkf)
Taehyung:
"Ohaaa
Kalbimi kirdin !
Hani senin için çok özeldim!?
Hani sen yüzüme bakamya doyamiyordun ve tüm hatlarimi tek tek ezberlemek istiyordun !
Hepsi yalandi yani !
Sen gördüğüm en büyük yalancisin!"(Taeyide tam bir alti yaşindaki çocuk yaptim dkdbfkbf)
Jungkook:
"Kdjdksbdlfnkfkdkfbf sinirlerim bozuldu !
Ben varken ona bakmak ?
Yaki benim gibi hem tatli hemde erkeksi olan birisine sahipsin ve hala başkasina bakiyorsun!"(Bence y/n'in gözlerini oy jungkook skfjkfbgkdkdkdk)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts Tepki
RandomÇeşitli bts tepkileri ➮ Random ! Ciddiye alınmaması gerekilen bir kitap, birlikte eğlenelim :) 2017 civarında yazılmıştır.