👉110 | İstek👈

4K 118 36
                                    


Bugün bulutkore canımın isteğini yazağım ama ilk önce bir şey demem lazım.

İlk kez yaptığım bir şey bu kadar negatif tepki aldı doğrusu. ozgeinokaitis kankimin tavsiyesiyledr bir kararar vardım.
Her tepki kitabı gibi olmak istemedim, samimi bir his katmak istesemde olmuyormuş öyle.
Artık kişisel yorum vs. yapmayacağım, kalp kırmak istediğim son şey bile değil.

İster okuyun, ister okumayın ama kalp kırdıysam affedin.

Hoseokuntanricasi oguzmin94 ecealkan22























Öyle yani..



















Canımız sıkıldığı için biasımıza söveriz ve sonra oda canımızın sıkıldığını anlar, tepkisi;

Jin:
"N-ne saçmalıyorsun!? Yine sıkıldın sen değil mi?
O zaman gel benimle,
bulaşıkları yıkarken bana sövmezsin artık değil mi?"

Suga:
"Ah cidden! İstersen bir evcil hayvan alalım? Yada direk çocuk yapalım? Evet bence ikinci seçenek çok mantıklı"

Rm:
"Pekii, hmhm, evet...
Bittin mi?
Pekala...
Hadi neyse daha fazla bekleyemiyeceğim, yürü.
Biraz etrafta gezelim"

Jhope:
Başta ona sövdüğünde şakan olduğunu anlamaz, ciddiye alır. Ama sonra anlar ve seni daha fazla bekletmeyip kafanı dağıtmak için alışverişe götürür.

Jimin:
"Tamam bebeğim.
Hadi gel benimle, sıkılmanı bitirecek iyi bir şeyler biliyorum ben"
*seni sürükleyerek dans odasına götürür*

Taehyung:
"Aaa senin için yeterli değil miyim? Yani sen beni sevmiyorsun? Yani artık sana sıkıcı geliyorum? Yani yetersizim!!"
*bilerek kendini acındırır*

Jungkook:
"Abov benim hatun sıkılmış!?
Ben harika bir şey biliyorum, sen sadece bekle" *evil smile atar ve eski not defterlerinin birisini çıkartıp kafanı şişirir*

Bts TepkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin