Ne demekti şimdi bu ya da en önemlisi bunu buraya kim koymuştu.
Belki benimle dalga heçen dangalağın tekidir diye düşündüm. En iyisi sabah kalkıp mantıklı bir şekilde düşünmekti .Yatağıma yatıp sabah olmasını beklerken uyudum.
Uyandığımda kan ter içinde kalmıştım. Çok garip bir rüyaydı . Bir dakika Hey ! Buraya ne olmuştu böyle.
Her eşyamın yeri değistirilmişti ama düzenliydi. Çok garip . Evet artık geceleri kapılarımı kilitlemeliyim. Bi düşündüm acaba ben mi yerlerini değiştirdim diye ama hayır öyle bişey yapmadım.
Kahvaltıyı hazırlarken bu konu hala aklımdaydı kakvaltımı yerkende aklımdaydı ve yoga yaparkende bi türlü aklımdan çıkmıyordu.
Hey hey bir dakika sanırım sanırım... Rüyamı hatırlamaya çalışıyordum. Evimin kapısı açıktı ve ev düzenim aynı bu şekildeydi. Bu ne demekti şimdi ?¿ Kafam iyice allak bullak olmuştu.
Birde şu "Onu içinde hisset" meselesi vardı. Daha önce böyle bir olay yaşayalı iki sene oldu. O cümle hatırlamaya çalıştımda o da bunun gibi el yazılıydı ve onda da "Büyüyorsun" yazıyordu.
Neler olduğunu çözmeye çalıştığımda kafam çıkmaza giriyordu . Sanırım duş almalıyım. Yukarı kata çıktım ve beyaz kapıdan kendimi içeri attım. Düşüncelerimin tam tersi soğuk bir duş aldım. Gözlerimi kapatıp herşeyin saçma olduğunu kendime inandırdım. Ya da inandırmaya çalıştırdım.
Gerçekten düşüncelerim beni hem beden-î hemde ruhan-î yormuştu. Şimdi biri bana güzel ballı bir süt yapsa ne iyi olurdu .
Rahat bir şeyler giydikten sonra merdivenleri uyuşuk adımlarla indim. Mutfağa girdim ve masanın üzerinde olan sütü takmadan dolaba yöneldim. Bir dakika ! Masanın üzerindeki süt mü ?¿
Geri geri yürüyüp sütten bir yudum aldım. Mmm ballıydı ve sıcak . Sanırım kafayı yiyorum , böyle bir şeyin olması çok , çok olanaksız.Kafamı deli gibi salladım ve kendi kendime gülmeye başladım. Değişik değişik şeyler düşünmeye başladım. Gülden tutun köpeğe kadar ve ne istediysem hepsini görebiliyordum . Sanırım erdim. Bahçe camından bana bakan ve dil çıkaran yavru bir köpek , bende ona dil çıkardım. Daha sonra koltuğun üzerinde duran bir dal gül. Cidden iyi değildim..!
Herşey ne demekti şimdi ?¿ Bu olaydan ne çıkarmalıydım?¿
Serin düşüncelerden yorulup yatağıma girdim ve bir ateş böceği düşündüm tam saçımın ucuna kondu bende bu şekilde uyuya kaldım..