⛧ Onu İçinde Hisset ⛧

46 2 0
                                    

Herkesin gibi lanet alarmım yok lanet diyorum ama şuana kadar hiç alarmım olmadı . Size şöyle izah edeyim ben genelde kendim kalkarım gün ışığıyla yani tıpkı şuanki gibi. Hatta evimde teknolojik alet olarak sadece cep telefonum var. Onuda sadece acil birsey olursa babamı aramam için babam vermisti. Ona da sadece arama için ayda bir kez ya da gündem için kullanırım. Zaten televizyon izlemeyi sevmem. Televizyon da bu yüzden yok zaten. Kimileri bana asosyal terimini takabilir onlara göre asosyalsem bana göre huzur yoksunu kişilik olarak geliyorum.

Gerinerek yataktan kalktım ve odamın perdelerini açtım. Güneş'i yapay ışıklardan tercih ederim. Odamda da banyo hariç ışık bulunmaz. Zaten hava kararınca ay ışığı odamı aydınlatır. Hava bugün çok güzeldi. Belki bugün dalmaya gidebilirim.

Ilık bir duş aldıktan sonra üzerime bu sefer iç çamaşırları yerine bol bir elbise tercih ettim.

Aşağı kata inip evin tüm pencerelerini açtım. Ve kendimi ödüllendirmek için yumurta kırıp süt ısıttım. Kahvaltımı yaptıktan sonra üzerimi değiştirmeye gittim. Saat 3 civarlarıydı dalmak için güzel saat. Yukarı kata çıktım ve dalmak için bikinimi üzerime çabucak giydim.

Bahçe kapımdan çıkıp yarım saat ilerdeki kayalığa çıktım inanın burası 100 metre var. Ama ben bundan şikayetçi değilim. Ani bir hamleyle kendimi uçuruma bırakıp serin sulara kendimi bıraktım. 1 saat yüzmenin ardından eve koyuldum havlumu bedenime sardım ve bahçemden içeri girdim. Yüzmek bana kendimi olduğumdan özgür hissettiriyordu. Tavsiye ederim.

Duş alıp kendimi yer minderime attığımda saat 6'ya geliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Duş alıp kendimi yer minderime attığımda saat 6'ya geliyordu. Evet iç çamaşırlarıylaydım ve çok rahatım itirazı olan; Yok.
Belki yogayıda yatmadan önce yapabilirdim. Minderden kalkıp kitap rafıma gittim ve yarım bıraktığım kitabımı elime alıp bahçedeki salıncağıma gittim. Kitap okumak benim için kalabalık bir aileyle iç içe olmak kadar sıcak ve samimi anlar yaşatıyordu. Yanlızlığımı iyimser yapıyordu. Ki ben yanlızlığımla mesudum.

Kitabım nerdeyse bitmek üzereydi aynı şekilde sabrımda. Kitap çok gizemliydi ve benim sonuna tahammülüm kalmadı. Son sayfayıda okuyunca rahatladım. Demek adam en başından beri sevgilisi gibi davranan kayıp abisiymiş.

Gözlerim yorulmuştu. Kitabın etkisi üzerimde yan etki bırakmıştı. Sürekli adamın sözlerini tekrarlıyordum. " Güç farkına varılınca ömür umursanmaz. " çok hoş bir cümle bence.

Hava kararmaya yüz tutmuştu. Bende boş camlarla kaplı küçük şirin odama geçip yoga yapmaya karar verdim.

Farklı bir yoga biliyorum ama emin olun ilk başlarda beyniniz sulanıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Farklı bir yoga biliyorum ama emin olun ilk başlarda beyniniz sulanıyor. Daha sonra bu dalı yapmaktan zevk alıyorsunuz.

Terden dolayı ılık bir duş aldım. Merdivenlerden inerken aşağıda bir ses duydum. Muhtemelen bir hayvandır. Daha öncede girmişti. Alışkınım yani garipsemiyorum. Minderime yaklaştığımda bahçe kapısının açık olduğunu fark ettim unutmuş olmalıyım. Daha sonra kitabımın arasına sıkıştırılmış bir parça kağıt gördüm. Elime alıp el yazısını okudum.

" Onu içinde Hisset. "

PUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin