"Bana mı dedin?"
" Burda senden başka kimse yok dimi güzelim."
"Sabır. Yürü git işine belanı benden bulma kardeşim."
Hızlı hızlı yürümeye başladım. İşte insanları bu yüzden sevmiyorum. Ne gerek var dimi kalkıp şu salağı dövmeye ? Arkamda olduğunu 8 çizen ayak seslerinden anlıyordum. Sarhoştu belli ki. Kolumun acısıyla ona döndüm. Sinirle yüzüne baktım ve yumruk attım. Beklemiyordu ki geriye sendeledi. Hırsla gelip bana tokat attı. Canım acımadı ama geriye düşmeme sebep oldu. İşte şimdi sinirlenmiştim.
Eğik kafamı kaldırıp gözlerimi yumdum. Gözlerimi tekrardan açtığımda yerde yatıyordu. Anlaşılan ben onu dövmeden içkiden olsa gerek bayılmıştı. Karnına bi tane daha tekme atıp onu orda bıraktım. Yavaş yavaş yürümeye devam ettim.
Bana "Attığım adrese gel." diyince evden hırsla çıkmıştım. Ve uğraştığım şeylere bakın. Ah şu sıradan insanlar.!
Of anam bıktım ha . Adres o kadar şehrin dışındaydı ki bu taksinin içinde verdiğim tepkilere korkmuş hale gelen adama bakıyordum. Tamam! Taksi çok sıcaktı ve ayakkabılarımı çıkarıp terlemiş ayaklarımı camı açıp camdan sarkıtmıştım.
Bana hala dikiz aynasından bakan adama
"Ne ?"
" İyi misiniz efendim?"
" Klimayı açsaydın ayak kokuma kantalnmazdık. "
Adam direksiyona bakıp kafasını iki yana sallamıştı. Sonunda geldiğimizi arabanın durduğundan anlamıştım. Ücretini ödeyip taksiden indim. Ortam çok sessizdi . En sevdiğim! Yavaş adımlarla karşımda duran kadınla aramdaki mesafeyi doldurdum. Bankı gösterip oturmamı bekledi. Benimle aynı yerde dövmesi vardı. Köprücükte elmas ! Ama ayrıyeten belli olan bileğinde yıldız ensesinde roma rakamları avuç içinde hilal vardı. Şaşırdım mı hayır .
" Kimsin ? Ve neden beni buraya çağırdın ? "
Birden bire bana sarılmasıyla bedenini itekledim . Yüzünü buruşturduğuna göre canı yanmıştı. Hafif ittirmeme ramen az kalsın banktan düşüyordu ya da ben öyle sanıyordum. Yüzünde şaşkın bir ifade vardı. Belli ki bunu beklemiyordu!!
" Hızlısın Asena "
Aynı şeyi babamda bahsetmişti. Elimi alıp avcuma baktı. Hilali görünce kafasını kaldırıp bana baktı. Temastan kaçınmak için ondan uzaklaştım. Kolumu tutup tırnaklarını tenime geçirdi. İşt!! Noliyu ? Gözlerim istemsiz kapandı derin nefesler almaya başladım. Tırnakları hala tenimdeydi elini tutup ittirdim . Ve birden gözlerimi açıp ona baktım.
"Ne yaptığını sanıyorsun ruh hastası."
Ben sinirimi yatıştırmaya çalışırken kadın cebinden telefonu çıkartıp kamerayı açtı ve bana çevirdi. Ön kameradaydı . Ama sorun gözlerimdi . Neden sarıydılar?