Mavi pofuduklu çoraplarımla merdivenleri inip mutfağa geçtim. Bembeyaz bir mutfağım vardı ve sabahları enerjik hissetmemi sağlıyordu. Tost makinemi dolaptan çıkardım ve prize taktım. Kepekli Ekmeğimi çıkarıp kaşar dilimledim. Tostumu kızarmaya bıraktım. Sıra olmazsa olmazım portakal suyu. Dolaptan aldığım portakalları sıkıcıya kesip yerleştirdim. Ben ağzımın tadını biliyorum sanırım.
Kahvaltılıklarımı cam masama yerleştirip rahat sandalyeme yerleştim. Şimdi ben kahvaltı yaparken sizede kendimi az öz laflarla tanıtayım.
Adım Asena , sadece Asena, insanlara soyadımı söylemek gibi bir mecburiyetim yok. Zaten insanlarla da pek sık karşılaşmayız. Bu cümlemi biraz garipsemiş olabilirsiniz. Garipte zaten. Yani şehirden 2 saatlik uzakta bir ormanın ve iki kıyılı deniz bölgesinde oturuyorum. Bu yüzden insanlarla pek sık karşılaşmam evimin çevresinde benden başka hiç bir ev yok. O yüzden şuan iç çamaşırlarımla oturuyorum. Rahatlık önemli!!
Ailem dediğim sadece iki insan var ; babam ve Agena evet ismi biraz değişik. Anlamı başarının simgesiymişmiş.
Babamın büyük bir şirketi var. Başa geçmemi ne kadar söylesede hiç o fikre sıcak bakmadım. Yani bir sürü insanla aynı ortamda olmak çok sıkıcı.
Evim fazla ıssız bir yerde yani bana göre ıssız değil sessiz ve sakin en önemlisi insansız. Şimdi diceksiniz ki senin insanlarla derdin ne? Sadece yeni insanlar tanımak istemiyorum o kadar bana göre az insan öz insan.
Agena'ya gelirsek. O şuan da İstanbul'da staj görüyor. Büyüyünce mühendis olacak ablası. Erkek olarak tek anlaştığım kişi hatta insan olarak iki kişiden biri. Annem ise bana doğum yaparken vefat etmiş.
Kahvaltım bitti size anlatacam diye neyse masayı toplayıp kendime kahve yaptım ve bahçeye çıkıp salıncağa bindim. Evet kaldığımız yerden devam edebiliriz. Kendimce çok esprili biriyimdir. Genelde serin sularda dalmayı severim. Ya da Antigravity Yogayla uğraşıyorum.
Dövmelere bayılırım. Bi tane dövmem var zaten.
Köprücük kemiğimim hemen altında elmas resmi var. Eğer fiziksel özlelliklerime gelirsek kumralım beyaz tenliyim ne bilim işte insanım biraz da çillerim var son olarak mavi gözlüyüm. Ve 19 yaşındayım.
Artık azda olsa tanıdınız beni artık kendi hikayeme başlayabilirim.