Düşündüğüm herşeyin olması çok hoş birşeydi. Ya da korkunç. Bu konu hakkında nedense babamın bir fikri olduğunu düşünüyorum.
Yataktan doğrulup kafamı gelişi güzel çıtlattım. Saçma bir gülümseme atıp yataktan kalktım. Evet belki bu içimde olan her neyse biri bunu hissetmemi istiyordu. Ve tehlikeli de olabilirdi. O yüzden şuan sadece daha neler yapabilirim diye düşünmeliyim.
Bu konu aramızda kalabilir öyle değil mi ?¿ Şimdi bu konuyu rafa kaldıralım. Evet karnım aç ve ben sigara böreği istiyorum. Sanırım mutfakta olmasını istediğim tek şey.
Hemen koşarak mutfağa indim ve beni masanın üstünde bekleyen sigara böreğine göz kırptım. Mal mal ben ona o bana bakıyordu . Ne yaptığımı sorgulayarak hemen portakal suyu sıktım ve aralarına karıştım. Sanırım bu işe alışmalıydım.~♧~♧~♧~
Üstümü değiştirmeden denize en az 100 m yüksek olan kayalığa çıktım. Gözlerimi kapatıp serin suyun kokusunu ve ferahlığını genzime çektim. Kesinlikle bu kokuyu parfüm yapmalıydılar. Rüzgar saçlarımı dağıtırken meltem tenimi okşarken inanılmaz rahattım. Şimdi biraz eğlenebilirdim belki .Yeterince derin olan denizi kendi yüksekliğime getirmeyi ve ayaklarımı okşamasını düşündüm. Ve anında çıplak ayaklarıma değen soğuk suyla irkildim. Gerçekten çok özgür ve en önemlisi kendimi farklı hisediyordum.
Artık eve gitmenin zamanı geldiğini düşünüp vazgeçtim ve ani bir haraketle derin suya daldım. Soğuk ama hoş. Kıyafetlerim ıslanmıştı ama olsundu.
Eve vardığım da direk odaya çıkmamdan dolayı yine ve yine el yazısıyla olan yazı dikkatimi çekmemişti.
" Dönersen Islık Çal "
Pekiii, ama ben ıslık çalamazdım ki. Zor bela ıslık çaldım daha doğrusu çalmaya çalıştım. Etrafıma baktım. Daha sonra istemsizce gözlerimi kapattım. Gözümün önüne çıkan bebek resmiyle gülümsedim. Tatlıydı. Turuncuya çalan saçları vardı ve oldukça beyaz tenliydi. Elinde elmas uçlu bir kolyeyi sıkıyordu.Gözlerimi o bebekten almak istemedim ama yine istemsizce gözlerimi açtım. Bu , bu yaşadıklarım oldukça çok güzeldi.
Belkide şehre babamın yanına uğramanın zamanı gelmiştir.