Nerd - Part 1

5.8K 332 13
                                    

Part 1 ~ KylasPOV ~

,,Pozri sa kto ide"  Moja najlepšia kamarátka Lottie ma postrkla lakťou. Pozriem sa ku dverám učebne a vidím ako Louis pochoduje. Škerí a usmieva sa na mňa.

,,On musí byť zo dňa na deň vždy dokonalejší" Lottie sa zachichňá keď vidí Nialla prichádzať, upravuje si svoje blonďavé vlasy, ktoré má po ramena.

Louis Tomlinson je poulárny chalan na škole, pretože hraje vo futbalovom družstve. Je to magnet na dievčatá. Jeho najlepší kamaráti Zayn, Niall a Liam taktiež sú v tíme. Taktiež ako Louis dievčatá pri nich strácajú dych. Niektoré dievčata nechápem, vešajú sa po nich cez obedné prestávky. Pre chalanoch to je na nič, poznám to, pretože ja patrím medzi najpopulárnejšie dievčatá na škole. Keď ráno vchádzam do budovy školy, veľa študentov ma všade sleduje, v tedy sa cítim ako kačacia mama. (nerozumiem :DD) No poobede už žiadné pohľady nevidím..

Louis si robí cestu k ... och on je normálny? On ide k Harrymu? Áno! On kráča ku Harrymu a pozerá sa na neho a Harry ho taktiež sleduje.

,,No Styles!" Harryho knihy už ležia mihom sekundy na špinavej zemi. Trieda sa začína napĺňať smiechom a ja vstávam zo stoličky. Áno som najobľubenešie dievča na škole ale niesom mrcha. No nevydržím sa na niekoho pozerať, keď je slabý a šikanovaný.

,,Počúvaj Louis!" poviem Louisovi a on sa na mňa pozrie spýtavo.

,,Och, moja malá Kaly má nového priateľa?"

,,Drž hubu a sadni si!" som síce, Louisova najlepšia kamarátka, ale niekdey zachádza až príliš ďaleko. Louis pretočí očami a ide do zadnej lavice.

,,Si v poriadku?" podala som Harrymu jeho knihy a on si nasadil svoje okuliare.

,,Án-o, ďa-ku-jem sl-eč-na" vykokce ,,so-m Ha-rry"

,,Kyla"

,,Pre-páčč, ne-ne-mô-žem ko-mu-ni-ko-vať s opač-ným poh-lavým"prikývla som a otočila som sa aby som si mohla ísť na moje miesto.

Ja vlastne o Harrym nič neviem. On väčšinou nehovorí iba na hodine alebo keď sa ho niekto niečo opýta. Vždy cez obedňajšiu prestávaku sa utiahne do kúta a tam si číta knihu. Všetci v škole ho opísali ako lúzra, pretože nemá žiadných priateľov, je odlišný od iných. Proste je iný.

,,Nechápem, prečo si mu pomohla" povie Lottie a zlostne zavrtí hlavou.

,,Pretože nemám rada, keď šikanujú slabších" Som stále v mojích myšlienkách, keď vstúpi učiteť do triedy.

____________________

NO takže prvá časť príbehu... je krátka a tiež sa osparvdlnujem, za chyby ... sorry. Niektoré sú také krátne no niektoré sú dlhé :) prosím vaše názory na story ako sa Vám aztiaľ páči?

No takže dáme podmienky? :D čo tak 5 vote a 3 komenty? Keď budú tak ja sa pokúsim pridať druhú časť :)

Ináč poznámka autora: Kylu predstavuje Barbara Palvin.

MAIJKA

Nerd » Slovak {COMPLETE}Where stories live. Discover now