Nerd - Part 16

3.7K 207 9
                                    

Ešte pred tým ako si prečítate preklad, tak Vám oznamuje, že každý deň by mala pribudnúť jedna časť :) keďže budem ZATIAĽ pokračovať iba v NERD-ovi :) Takže Vám prajem príjemné čítanie ;)

____________________________

Part 16

„No,nie si rada, že ma vidíš?“ Louis sa škerí a potiahne ma za ruky.

„Pusti ma!“ potiahne ma k sebe a ja svoje ruky položím na jeho ramená.

„Ty si nedodržala našu dohodu!“ Louis na mňa kričí a jeho nechty sa zarývajú do mojej kože.

„Nechaj ju ísť!“ Eleanor zasyčí na Louisa a on zatína ruky v päsť.

„WOA.“ Louisove oči putujú hore dole jej telom a na tvári sa mu objaví úsmev.

„Si sexy kus,“ Louis ma pustí a otočí sa k Eleanor.

„Seriem na teba.“

„Bola by som radšej, keby si do riti išiel ty,“ Eleanor prednesie, a tým ho kopne priamo do tváre. Louis otvorí oči a usmeje sa.

„Páčiš sa mi,“

„Louis, choď. Zničíš tento večer!“ pozerám na neho a prosím, ale on iba pokrúti hlavou.

„Nuž, ja pôjdem, ale buď ty alebo ona,pôjde so mnou,“ nastaví rameno a škerí sa.

„Čo?“

„Chcem aby jedna z vás išla so mnou na ples,“ Eleanor sa na mňa pozrie a ja pokrútim hlavou. Je to moja najlepšia kamarátka nikdy nedovolím aby vstúpila do ohňa.

„Nie, El-“

„Idem s tebou,“ na Louisovej tvári sa objaví víťazoslávny úsmev.

„Čo?“

„Neboj sa. Budem sa pozerať ako sa s Harrym bavíš,“ El sa chichoce a dáva mi pusu.

„Čo sa tu deje?“ otočím hlavu na bok a takmer strácam pôdu pod nohami. Harryho oči sa naplnia zlosťou, keď ma vidí ako stojím pri Louisovi. Moje oči putujú hore a dole po jeho tele a moje srdce bije rýchlejšie a rýchlejšie. Vyzerá proste neuveriteľne skvele.

„Pýtal som sa,čo sa tu deje.“ Harry povie hlasnejšie a ide o krok bližšie k Louisovi. El vidí ako napätie medzi Harrym a Louisom stúpa,tak chytí Louisa za ruku a zamáva mi a zmizne z domu. Harry sa otočí ku mne a pozerá sa na mňa niekoľko sekúnd,a moje srdce bije rýchlejšie a rýchlejšie.

„Ublížil ti?“

„Nie,on si vybral El,“ podídem k nemu a pohladím ho po tvári. Jeho vlasy stoja vo všetkých smeroch a jeho ružové pery sa sformujú do úsmevu.

Nerd » Slovak {COMPLETE}Where stories live. Discover now