Part 42
Harry ma zľahka položí na posteľ a moje tričko roztrhne. Jeho oči v tej chvíli stmavnú a pery pritlačí na môj krk. Mráz mi preje po chrbte, keď jeho jazyk je na mojej koži. Nohy obalím okolo jeho trupu a sledujem, ako sa mu stiahnu nohavice.
„Kyla...“zakňučí a vezme moje prsia do laní. Pomaly dvihne tvár k tej mojej a pritisne svoje pery na tie moje, užívam si pocit žiadostivosti. Čím dlhšie ma Harry bozkáva tak je to pre mňa viac neznesiteľné. Triem môj rozkrok proti Harryho nohaviciam a on hlasno zastoná ako tiger a pritisne sa k môjmu krku.
„Štveš ma,“ povie pomedzi vzdychy a ide mi do nohavíc. Ale skôr ako má možno mi stiahnuť k zipsu nohavíc, tak ho tlačím od seba preč a vyskočím s postele. Harry na mňa šokované hľadí a je vidím, že sa čuje čo spravil zle.
„Musím ..“ dám si ruku na ústa a rýchlosťou svetla bežím do kúpeľne. V okamihu ako dôjdem tam tak sa ohnem pred wc a začnem zvracať. Chladné ruky sa položia na moje čelo a vezmú mi vlasy s tváre.
„Harry, nepozeraj na mňa,“ zamrmlem a naťahuje ma po druhýkrát. Harry ma ignoruje a hladí mi chrbát. Keď som mala žalúdok už prázdny postavila som sa a vyčistila som si zuby.
„Už ti je dobre?“ Harry sa ma starostlivo spýta a oblečie mi tričko.
„Áno,“ falošne sa usmejem, začnem sa smiať keď vidím v Harryho nohaviciach hrču.
„No asi by sme sa mali vrátiť do postele a spraviť niečo,“ smeje sa a tlačí ma späť do spálne.
„Ľahni si na chvíľku. Ja sa posnažím.“ ukáže na to že je vzrušený a tak mi priateľ zmizne v kúpeľni. Zachichocem sa a idem do Darcyinej izby a pozriem sa na svoju prácu a som na ňu hrdá. Moje stopy sa dajú ľahko odlíšiť od Harryho, pretože narozdiel odo mňa má veľmi veľké nohy. A teraz sa mi dych zastaví a ja cítim ako sa červeniem v celej tvári.
„Čo sa deje?“ Harry položí zo zadu okolo mňa a sleduje môj pohľad. Približne v pólke izby sú fialové a tyrkysové stopy, zatiaľ čo na hlavnej stene je tyrkysová na stene a začnem sa ešte viac červenať.
„Je tu dobre vidieť, že sme mali trošku sexy chvíľku, a potom sme išli ďalej,“ zašepká a začne sa smiať. Harry zbori hlavu do krku a tak sa ďalej pozeráme po izbe.
„Harry?“ prelomím mlčanie a otočím sa v jeho náruči.
„Môžem ísť za Niallom?“ zhryziem si do spodnej pery a potichu žobrem.
„Kyla, vieš, že Niall nie je v meste ...“ Harry sa pozrie inde a vyhýba sa očnému kontaktu, takže sa domnievam, že klame.
„Je mi to jedno. Teraz chcem vidieť Nialla, ak ma tam nechceš odviesť idem sama,“ tlačím Harryho na stranu, aby išiel na bok, ale jeho silné paže ma držia späť.
„Odveziem ťa,“ zašepká mi Harry do ucha a vydýchne mi pusu na krk. Jeho pery tam zostávajú dlhšie ako zvyčajne na krku. A keď to dosiahne tak fúkne na to miesto, kde ma pobozkal a v tedy mi prejde mráz po chrbte. Moje oči sa zavrú a ja potichu zastonám.
„Poď,“ Harry ma vezme za ruku a vedie ma von.
„Ahojte,“ otočím sa a pozerám sa na usmiatu starú pani.
„Ahoj,“ zdvorilo odzdravím.
„Vy musíte byť pán a pani Styles,“ usmeje sa ja pokrútim hlavou.
„Nie sme manželia.“
„Ešte nie,“ Harry ma zozadu objíme a ja to zbožňujem, očerveniem.
„Som Dorothea a vždy ma môžete kontaktovať, ak niečo budete potrebovať,“ stara dáma nám prikývne na pozdrav a veselo zmizne do jej domu.
„Je totálne zlatá,“ pripustím, ako sedíme v aute a Harry nás veziem k Niallovi.
„Áno je,“ Harry sa usmeje a svoju pozornosť vracia k ceste.
„Kyla?“
„Hm?“ otočím sa k Harrymu a netrpezlivo čakám na to ako bude pokračovať.
„Chcem aby sa veľmi o Nialla nebála, musíš dbať na tvoje a Darcyino zdravie,“ Harry sa vyhýba očnému kontaktu a drží pevnejšie volant.
„Harry... stane sa niečo zle?“ moje srdce podskočí, zatiaľ čo stojíme pred Niallovím domom.
„Harry?“ Harry ma ignoruje a výjde vonku. Ja za ním tiež rýchlo vyleziem.
„Poď sme,“ Harry ma vezme za ruku a pozrie sa mi do očí. „Sľubuješ?“ prikývnem a zamierime k Niallovím dverám.
______________________________
Ospravdlňujem sa, že ste museli tak dlho čakať ! :( ale ja som fakt nestíhala mali sme toho veľa ! :( a ešte teraz keď som tretiačka a tento týždeň (presne štvrtok) sme mali cechovačku :( takže som nič nestíhala :( ale pokúsim sa to napraviť ! :( sľubujem, že zajtra bude Ďalšia ! už teraz sa do nej idem pustiť ! :) Dakujem za komenty a vote pri minulej časti :D
Marry
YOU ARE READING
Nerd » Slovak {COMPLETE}
FanfictionPREKLAD! © All Rights Reserved - @harrystic - 2014 [Harry Styles A.U.] ❛Protiklady sa priťahujú❜ - hovorí sa. A tiež je to vec, ktorá sa dá povedať o Kyle Smith, najpopulárnejšej študentke na škole a Harrym Stylesovi, lúzerovi...