Part 39 2/2
„Ja nikomu aby sa dotkli, Darcy. Urobím všetko, aby som mu v tom zabránil," zašepká Harry a ja sa k nemu pritúlim bližšie. Jeho paže sú ochraňujúco okolo mňa, a tým mi dáva teplo, hreje moje celé telo. Raz som počula, že ak budete tráviť veľa času, tak sa začnete nudiť, no ja bez neho nevydržím. Zakaždým, keď sa ma Harry dotkne,tak mám pocit, že sa všetky pocity ešte zosilnia. Zakaždým, keď ma bozkáva, moja túžba po ňom je silnejšia a to sa stáva pre mňa neznesiteľné.
„Milujem ťa, Harry." Harry vezme moju tvár do dlaní a jemne priloží svoje pery na tie moje, ako keby som bola porcelánová bábika. Pozrie sa na mňa, keď ho tlačím od seba preč a ponáhľam sa do kúpeľne v nemocničnej izbe. Ako náhle vojdem do kúpeľne vyvraciam sa, ako keby ráno, nie. Studené ruky sa priložia na moje teplé čelo a Harry hladí moje vlasy, a dá mi ich preč s tváre.
„Nechcem aby si ma tu videl, Harry." poviem a potom ma natiahne znova.
„Poď pomôžem ti," Harry ma ignoruje a pomáha mi. Dôkladne si vypláchnem ústa a sotva stojím na nohách. Harry ma náhle chytí a zanesie ma späť do izby, kde ma jemne položí na posteľ. Anne sa na nás pozerá, a moje viečka klesnú únavou. Počuje, že Harrymu za-vibruje mobil a tak znova otvorím oči.
„Louis?" pozrie sa na mňa bez emócii a prikývne, aj keď to Louis nemôže vidieť.
„Prídem neskôr," povie a zavesí. Čakám čo povie, čo Louis chcel, ale ústa má zatvorené.
„Čo chcel?" spýtam sa a zívnem.
„Nič."
„Klameš. Tak mi to povedz už," poviem neskôr a posadím sa.
„Ľahni si Kyla," Harry nahlas zastoná a Anne opúšťa izbu.
„Kým mi nepovieš, čo sa stalo, nebudem spať." ruky si založím na hrudi a čakám. Po 10 minútach, ktoré prišli, Harry vezme moje ruky do tých svojich.
„Poviem ti to, ak mi sľubíš, že nebudeš robiť žiadnu paniku, dobre?"
„Sľubujem." nahnem sa k nemu a čakám so záujmom.
„On to robil bez premýšľania, Finn to hodil na neho, a teraz on nie je v najlepšom stave," Harry si zahryzne do pery a pozrie sa na naše ruky.
„Louis?" dychtivo sa opýtam, ale Harry pokrúti hlavou.
„Kto, Harry?" moje oči sa rozšíria, a to sa mi dostáva do hlavy len jedno meno.
„Kto je to?" poviem nahlas a Harry vyzerá smutne.
„Niall," povie a môj svet sa zrúti.
________________________________
Nooo :D takže 40 :D a tá je krátka takže bude celá :D čo si o tom myslíte ?? :) pokúsim sa zajtra pridať 40 ale uvidíme :) ďakujem za komenty a vote pri minulej časti :3
Marry
VOUS LISEZ
Nerd » Slovak {COMPLETE}
FanfictionPREKLAD! © All Rights Reserved - @harrystic - 2014 [Harry Styles A.U.] ❛Protiklady sa priťahujú❜ - hovorí sa. A tiež je to vec, ktorá sa dá povedať o Kyle Smith, najpopulárnejšej študentke na škole a Harrym Stylesovi, lúzerovi...