Nerd - Part 48 2/2

1.5K 139 12
                                    

Part 48

*** o 3 mesiace ***

Moje ruky sa trasú ako bláznivé, keď sedíme v čakárni.

„Relax miláčik,“ Harry ma potiahne k nemu a vydýchne mi bozk na čelo.

„Čo keď to bude chlapec? Budeš ho tak isto milovať?“ tvrdo si zahryznem do pery, a vydýchnem si, momentálne sme v areáli nemocnice. Harry ma chytí za bradu a dvihne hlavu aby som sa mi pozerala do očí.

„Je mi jedno, akého bude pohlavia naše bábätko. Všetko čo je naše, to milujem,“ Harry pritisne svoje pery na tie moje a dáva mi jemný bozk.

„Kyla Smith?“ sestra sa na nás usmeje a ja prepadám strachu.

„Poďte za mnou,“ Harry si preplietol som nou prsty, keď sme išli za sestrou do ordinácie.

„Ľahnite si tu,“ povie starý doktor s úsmevom, takže ukáže nám svoje žiarivo biele zuby.

„Uvidíme,“ doktor natrel 'rameno' ultrazvukového prístroja biely gél, tak isto ak na moje brucho. Keď studený gél príde do styku s mojou kožou, skrčím sa. Harryho držím za ruku a sledujem ho ako pozerá na obrazovku ako keby tomu chápal.

„Mhm,“ zahundre doktor a posúva prístrojom. „Gratulujem! Je to chlapec,“ doktor sa široko usmieva a ja sa neisto pozriem na Harryho, ktorý sa na mňa jemne usmeje a spokojne prikývne.

„Nie, nie! Je to dievča. Áno som si istý. Z tejto strany, to môžete aj lepšie vidieť. Rozhodne dievča!“ doktor priloží 'rameno' na inú časť môjho bruška a ukáže na monitor.

„Mal si pravdu, Harry.“ usmievam sa od ucha k uchu. „Darcy,“ zašepkám a pozriem sa na monitor, na ktorom je vidieť môj plod (p.p. to je také na chuja užasné slovo -_-).

„Je to krásne, nie Harry?“

„Aj tak tam nič nevidím,“ zasmeje sa Harry a ja ho hravo udriem, „Len si robím srandu. Pozrie sa, vlásky už jej rastú, sú tam na boku.“ Harry zažartuje a ukáže na monitor a doktor sa pri tom usmieva.

„Harry,“ zafňukám a zase ho udriem do paže.

„Je Darcy zdravá?“ spýta sa náhle Harry, jeho výraz je opäť vážny.

„Áno, všetko je dobré. Teraz momentálne je dole hlavou ale verím, že nastane čas, kedy sa premiestni.“ Rozlúčime sa z doktorom a ideme ruka v ruke preč z ordinácie.

„Ja k -Harry!“ Harry ma náhle vezme do náručia, a točím ma v strede chodby v nemocnici.

„Nemôžem tomu uveriť!“ Harry ma pevne objíme. „Budeme mať dcérku.“ Harryho oči žiaria ako hviezdy a moje telo je ako v plameňoch.

„Milujem ťa. Milujem ťa tak veľmi,“ Harry ma položí na zem a vezme moju tvár do rúk a venuje mi bozk.

______________________

Ospravedlňujem sa, že ste čakali tak dlho .. :( ale fakt nemám čas :( pokúsim sa zajtra preložiť 49, aby ste ju mali :) no a ešte 3 časti a koniec! nemá to epilóg :) ale bude druhá séria :) ktorú budem tu do toho prekladať :) No a druhú sériu budem prekldať po januári .. čiže začiatkom februára, dúfam, že Vás nestratím :)

Ďakujem za všetky komenty a vote pre minulej časti :) ♥

Marry ♥

Nerd » Slovak {COMPLETE}Where stories live. Discover now