Part 17
~ Eleanor POV ~
Harry prudko točí Kylu a pritisne svoje pery na tie jej. Aj keď popíjam z pohára,musím sa usmievať. Od začiatku tanca nemohli spustiť oči z toho druhého. Často som videla Kylu s Ryanom, ale nikdy nebola tak šťastná ako je teraz. Harry vyzerá veľmi dobre a ako šprta si ho neviem predstaviť. Pieseň končí a Kyla sa odťahuje od Harryho s úsmevom. On sa k nej nakloní a niečo jej zašepká do ucha, a ona vtom očervenie.
„Mohol by som mať tú česť a zatancovať si s tebou?“ Louis je predo mnou a podáva mi ruku. Usmieva sa a ja vezmem jeho ruku a on ma vytiahne na tanečný parket. You and Me od Lifehouse sa ozýva po miestnosti. Položím ruky okolo Louisovho krku a on si ma potiahne bližšie k nemu.
„Si naozaj pekná,“ zaškerí sa a pozrie sa priamo do mojich očí.
„Ďakujem, ty ale nie,“ zavtipkujem a dovolím si poznámku.
„To je škoda. Myslel som si, že by sme spolu mohli byť častejšie,“ zahryzne si do spodnej pery a zasvieti červené svetlo.
„Nie, ty nie si môj typ.“ usmejem sa sladko a nemôžem z neho spustiť oči. Vyzerá skvelo a je tiež môj typ, ale je to hráč a pravdepodobne by ma využil,a ja nechcem aby som sa s ním spojila.
„Čo mám urobiť, aby si mi dala šancu?“
„Ukáž mi, že to so mnou myslíš vážne,“
~ Kyla POV ~
„Nemôžem sa dočkať až ťa zbavím tých šiat,“ zašepká mi Harry do ucha, keď sa oddelíme. Cítim ako moja tvár červenie a udriem ho do brucha.
„Čo?“
„Pred 2 týždňami si bol príliš plachý komunikovať s opačným pohlavím.“ usmejem sa a vytiahnem svoju zbraň.
„Áno, ja viem, ale vedľa teba som už iný človek,“ Harry sa usmeje a ideme si pre niečo na pitie.
„Nemôžem uveriť tomu, že si môj priateľ!“ očerveniem a Harry sa ku mne nahne a dá my rýchli bozk na pery.
„Ako môžeš chcieť takého škaredého chlapca, Kyla?“ pár dievčat sa má opýta a chichocú sa ako blázni.
„Nemusí byť sen každej ženy, stačí ak je on môj sen,“ otočím sa na Harryho a dievčatá sa na mňa vážne pozrú. Toto nečakali.
***
Harry otvorí dvere na izbe a ja si sadnem na posteľ.
„Čo sa skrýva za týmito zamknutými dverami, Harry?“ poukážem na dvere a zvedavo sa pozriem na Harryho.
„Nič dôležité,“ usmeje sa a ja viem, že sa len tak ľahko nevzdám.
„Prosíííím,“ Harry obráti oči v stĺp a prikývne. Vytiahne kľúče od šatníka a otvorí dvere. Moja zvedavosť sa vznáša vysoko nado mnou, ako som ho štuchla na stranu a vošla do miestnosti.
„Woaaaah,“ môj pohľad blúdi po malej miestnosti.
„Páči sa ti to? Spravil som si to sám,“ Harry položí ruky okolo mňa a položí tvár na môj krk.
„Milujem to!“ (A/N: obrázok ; autorka si to dala na instagram, aby to neboli fotky ale ja som dobrá duša :D tak to máte tu :D)
„Poď naspäť do postele,“ zašepká Harry, keď ma pobozká na krk. Prikývnem a dovolím mu,aby ma zaviedol naspäť do svojej izby.
„Mohol som na tebe dnes oči nechať,“ povie sexy hlasom, ktorým ma doháňa k šialenstvu.
„A moje ruky,“ príde ku mne a ruky mi položí na ramená. Vyzlečiem mu kravatu a pritlačím moje pery k jeho.
________________________________________
Nová časť ;) a ja sa púsťam do ďalšej na preklad *-* :) prosím zanechajte koment a vote ;)
Marry
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nerd » Slovak {COMPLETE}
Hayran KurguPREKLAD! © All Rights Reserved - @harrystic - 2014 [Harry Styles A.U.] ❛Protiklady sa priťahujú❜ - hovorí sa. A tiež je to vec, ktorá sa dá povedať o Kyle Smith, najpopulárnejšej študentke na škole a Harrym Stylesovi, lúzerovi...