Nerd - Part 7

4.2K 260 3
                                    

Part 7 ~ Harrys POV ~

Nečia malá teplá ruka chytí moju ruku.

,,Harry ! Počúvaj ma!" ja sa zastavím a pomaly sa otočím. Louis má pravdu. Kto by chcel byť s niekým, ako som ja? Som blbeček, škaredý chlapec, všetci ma iba šikanujú. Kto by vedome riskoval svoj ​​život pre mňa?

,,Čo Kyla? Čo ešte chceš? Nie je to dosť, že ste si urobili zo mňa srandu? Už toho mám dosť!" Vykričal som to Kyle a až teraz som si uvedomil, že všetci sa na nás pozerajú. Len preto, že Kyla tak mám problémy. Neviem prečo som sem vôbec chodil, možno preto, lebo som sa chcel prispôsombiť ... ale ako vidím tak sa to nedá. Obzriem sa okolo a vidím, že všetci si niečo o mne šepkajú.

,,Nie Harry! Prosím, počúvaj .... "

,,Ja nemám čas na tvoje klamstvá" prerušil som ju.

,,Daj mi 5 minút" povzdychol som si a Kyla ma ťahá do domu. Jej ruka je v tej mojej a v mojom žalúdku je chaus. Vstupujeme do spálne a ona za sebou zamkne.

,,Je mi to ľúto ale nieje to tak ako si myslíš"

,,Noazaj? Práve si na mňa milá, pretože si chceš spraviť so svojími kamarátmi srandu. A to ja som si myslel, že si iná! Naskôr som pri tebe bol veľmi nervózny no potom si bola ku mne milá tak som sa blízko teba cítil dobre. Ty si prvé dievča s ktorým si sa rozprával a nekoktal som. Sakra!  S tebou som si sa dal môj prvý bozk! Vďaka Louisovi som si uvedomil, čo práve som. Som hlupák však?" falošne som sa zasmial a pokrútil som smutne hlavou. Posadil som sa vedľa Kyli na posteľ. Je tak zraniteľná najradšej by som obkrútil ruky okolo nej.

,,Nikdy som necela aby ti niekto ublížil a som na teba milá, pretože to chcem! Louisa nechaj tak! Ja nepatrím k ním!" Kyla mi hľadí hlboko do očí. A ja tak veľmi túžim veriť jej každé slovo. Každé jedno z nich. Jej modré oči zaiskria a naše tváre sa priblížia k sebe.

,,Nie si blbec ani hlupák! Si viac!" zašepká. Naše pery sa priblížia a moje srdce bije splašene. Tento pocit, ma nekutočne veľmi desí. Naše pery sa pomaly spoja a tak ja ju bozkávam napäť. Ona zaborí svoje ruky do mojích vlasou čo moje ruky sú voľné. Jej koža je jemná a teplká ako hodváb. Počas niekoľkých sekún mi sedí na klýne a naše jazyky tanucujú vášnivo. Medzi nami sú len moje a jej plavky. Kyla ticho vzdychla a tak som ju opatrne položil na posteľ. Nikdy som ešte nespal s dievčaťom a tak som nevedel čo mám robiť, ale ona mi pri tom pomáhala. Obmotala si svoje nohy okolo mojích bokov a potlačila ma k nej. Zanechával som na jej tvári a krku mokré bozky. Moje telo opustí vzdych a celé moje telo sa zachveje pod jej dotykom. Moja erekcia čím viac tým rástla a už som čakal keby explodujem. Prilačil som sa viac k nej aby pocítala ako som s tvrdol. Kyla dala svoju ruku pod plavky a žiadostivo si zahrizne do spodnej pery.

,,Kyla, si tu?" hlasné zaklopanie nás vyruší a tak mi Kyla venuje posldný dlhý bozk, pred tým ako ma od seba odtlačí. Boli sme tak blízko ... Počkať! Čo keď je Kyla rada, že sme boli prerušený?

,,Je niečo zle?" Kyla chytí moju ruku a moje telo sa zachveje.

,,Myslím, ľutuješ to?" uhriznem sa do spodnej pery.

,,Nie! To bolo ... wáw! Bolo to jednoducho úžastné Harry!" Dá mi pusu na líce a podíjde k dverám, ktoré za chvíľku už asi sa rozpadnú. Kyla otvorí dvere a vypúli oči.

,,Rayn?"

_________________________________

Božžeééééééééééé táto bola náramne ťažkááá :D :D :D asi si viete predstaviť prečo:D :D :D no tak akos a Vám páči? Jaa som sa naozaj snažila -_- sorry keď to nieje perfekné -_-  :D :D :D božéééé :((( nechce sa mi učiť ani nič .. ale mala yb som pretože ma bude skúšať jedna profesorka s jedného článku -_- a nervy mám bo to neviem a ešte k tomu chce rekvizity -_- a ja neviem aké a s kade mám zohnať -_- nervy mám :D :D :D ale je*kám na to :D idem radšej rpekladať :D

No tak ako sa Vám páčila? :D Vaše názory ma potešia :D ináč :D neviem kedy bude Dˇalšia keďže tento týždeň je posledný a potom mám prax takže budem len a len prekladať keď ma nezabujú deti v školskom klube :D :D :D ale nemali by :D čí? :O ... do soť :D

Takže túto časť venujem .... @veronika123456789 > o venovanie si poprosila :D kto chce nabudúce? :D :D

Ináč sa Vás chcem opýtať nepoznátze nejaký súer na šupy bomby príábeh? nudím sa v škole :D :D :D

MAIJKA

Nerd » Slovak {COMPLETE}Where stories live. Discover now