Ahojte, som Jessica Emily Sunlightová, väčšina ľudí my hovorý Jess ale volajú ma aj Emily, Jessie alebo aj Em. Som dlhovlasé blonďavé dievča so smaragdovo-zelenými očami, som jedináčik takže my rodičia kupujú o dosť viac vecí ako ostatný ich deťom, mám mačku Bellu, a potkana Selly.Toto by bolo také moje zhrnutie, a ešte som zabudla na jednu dosť podstatnú vec.... som čarodejnica, nebojte som čarodejnica od narodenia, lebo aj ocko Ted Sunlight je čarodejník, mama Rose sa o tom dozvedela po svadbe, ale moc jej to nevadilo.
Momentálne sedím vo vlaku s mojimi dvoma najlepšími kamošmi s Andrewom a Lennym Andrew je asi o hlavu vyšií odomňa je blonďák a má modré priezračné oči. Lenny je zase dosť nízky čiernovlasý chlapec, ktorý má dosť tmavé-priam až čierne oči.
Nebojte niesom do nich zabuchnutá, zaujal ma úplne iný chalan, bol zvláštny, mal uhľovočierne vlasy a zelené oči, sedel vo vedľajšom kupé a mal dosť vysmiaty pohľad. Sedel tam s nejakím chalanom asi nejakí jeho kamoš, pomyslela som si, keď v tom ma zo zamyslenia zobudil príjemný dievčenský hlas.
„Ahoj, ja som Kristine Rightcallová" predstavilo sa hnedooké dievča s oranžovými vlasami asi po plecia. „Och, ahoj ja som Jess!" predstavila som sa. „Môžem si prisadnúť?" opýtala sa a Andrew s celou ružovo červenov tvárov odpovedal „jasné že hej, ja som Andrew"predstavil sa. Kristine tiež trošku zružovela a povedala „moc ma teší!"
„Mňa si tu nikdo nevšíma!!" vykríkol Lenny na celé kupé. „Kľud Lenny všímame si ťa, nechceš si zahrať rachotiacu sedmu?" opýtala som sa a Lenny prikývol. Hrali sme asi dvadsať minút keď som sa rozhodla ísť si kúpiť niečo sladké.
Oznámila som to ostatným a vyšla som von, keď vtom sa predomnou zjavil už spomínaný chlapec. „Čau ja som James Sirius Potter, a ty si?" Potter vedela som že ho odniekiaľ poznám bol dosť arogantný a tak som mu odpovedala „to ťa nemusí zaujímať!" a odišla som od neho, neviem prečo som to urobila, ale som ten typ človeka čo dá na prvý dojem.
Prišla som k vozíku so sladkosťami a kúpila som si faluľky každej chuti, ani neviem prečo, proste som na ne dostala chuť keď som prišla do kupé Lenny spal a Kristine a Andrew sa veľmi sústredene rozprávali, dosť si rozumeli, ja som nemala čo robiť a tak som si sadla a čítala si učebnicu na elixíry, elixíry ma už od malička dosť fascinovali, chcela by som sa tomu v dospelosti venovať.
Boli sme už v asi polke jazdy a ja už som dočítala. Nemala som čo robiťa tak som zobudila Lennyho. „Lenny, Lenny vstávaj!" „čo už sme v Rokforte?" opýtal sa rozospatým hlasom. „Nie, nemám čo robiť." Celú cestu sme sa rozprávali, neskôr sa do rozhovoru zapojili aj Andrew a Kristine.
Prišli sme do Rokfortu.
Dúfam že sa vám príbeh páčil. Názory píšte do comm. Dalšia časť výjde čo najskôr.
Vaša Dorka❤️❤️
YOU ARE READING
F*ck you, Potter
FanfictionJessica je študentka na Rokfortskej strednej škole, spoločne s jej najlepšími kamošmi: Lenny,Andrew ,Kristine a Emma, každý je odlišný, Lenny je Cholerik, takže dosť výbušný typ a každému na všetko naletí, Andrew je typycký flegmatik, všetko mu je j...