3. Problémi začínajú

58 7 0
                                    

a... strelila som mu dosť silnú facku.„Potter ty si fakt debil!" zaziapala som na celý Rokfort, a odišla som. Na prvú hodinu elixírov som to len tak tak stihla a sadla som si vedľa nejakého dievčaťa „Ahoj ja som Alexa!" predstavilo sa dievča milo. „Och, ahoj ja som Jess," povedala som a uprela pohľad na Slughorna. 

„Takže deti, povedzte mi aký elixír je priezračný a bez farby," moja ruka hneď vyletela do vzduchu, bola som jediná ktorá sa hlási a odpovedala som „veritaserum, alebo inak povedané sérum pravdy." „Výborne, päť bodov pre Chrabromil," povedal a celý sa rozžiaril. Potom sa opýtal ďalších päť otázok na kroré som odpovedala správne takže sme získali asi 20 bodov. 

Potom sme mali OPČM (Obrana proti čiernej mágii). Ďalej sme mali lietanie a Herbológiu. Vrátili sme sa do klubovní, a Andrew s Kristine sa stále rozprávali o metlobale, nechápala som ako to môže niekoho tak zaujímať, ďalej sa Lenny rozprával s Emmou, asi o úlohe na Herbológiu a nakoniec, úplne vzadu sedel James, bol dosť smutný a mal úplne červené líce, bolo mi ho ľúto, no nemal ma tak štvať. 

Chcela som ísť za ním no Lenny dostal jeden so svojích záchvatov hnevu „ako je možné že mandragory niesú škriatkovia!" začal kričať na celú klubovňu. „Lebo, a nekrič na mňa!" zakričala a rozplakal sa. Lenny buchol dverami od chlapčenských spální. 

„Prečo musia byť chalani taký debili " povedala Kristine a Andrew na ňu zazrel hnusným bodavím pohľadom a Andrew išiel za Lennym. Kristine sa tiež rozplakala a išla si sadnúť k Emme, ja som si sadla medzi ne a utešovala som ich. Keď doplakali išla som za Jamesom. „Prepáč za tú facku," povedala som, no on bol ticho.„Naozaj prepáč, a kde si bol cez vyučko?" spýtala som sa.„V nemocničnom krídle," povedal dosť mrzuto a odišiel do spální.„Tak čo baby, aký bol prvý deň v škole?" opýtala som sa. „Fajn" odpovedala Emma a Kristine sa znovu rozplakala. 

O týžďeň už sa z Andrewom udobrila a nič také dôležitè sa nestalo, Emma bola stále rovnako bláznivá Lenny mal svoje "občasné" záchvaty hnevu a ja som sa stále nebavila s Potterom až do jednej udalosti. 

Bolo asi 5 hodín ráno a my sme mali ísť do Rokvillu. Samozrejme Andrew a Kristine išli do nejakej kaviarničky a ja s Lennym a Emmou sme išli do Zonkovho obchodu. Hneď ako sme vošli niekto na nás hodil hnojovú bombu, vedela som že to bol určite Potter, a tak som ho išla hľadať. Našla som ho u Troch metiel a začala som naňho ziapať

 „Potter, ty si fakt debil, to mi nedáš ani chvíľu pokoj!?" „Čo som ti zas spravil!?" opýtal sa dosť znechuteným hlasom. „Čo mala znamenať tá hnojová bomba?!"zakričala som na celú krčmu. „Ja som žiadnu hnojovú bombu už pár rokov nevidel!" povedal a zatváril sa dosť mrzuto. Vedela som že neklame, lebo viem zistiť keď niekdo klame. 

Od tej doby som sa mu ospravedlňovala asi 5-krát do dňa až kým prišli Vianoce...

Dnes taká celkom krátka kapitola, nová vyjde buď dnes alebo zajtra, Alexa je z príbehu @ThaBarbara určite kuknite.

Vaša Dorka❤️

F*ck you, PotterWhere stories live. Discover now