Začal školský rok a naša partia sedela v Rokfortskom expresse. Keď som sa s Emmou prechádzala po vlaku všimla som si jedného chlapca, asi ide do 1. ročníka, pomyslela som si, no on už mal na sebe chrabromilskú uniformu.
„Ahoj, ja som Jess!" predstavila som sa mu a keď som sa na neho pozrela bližšie bol v tvári dosť pekný. „Ja som Mike," povedal a ja som sa usmiala. „Predtým som si ťa tu nevšimla," „prestúpil som sem z Durmstrangu," povedal a usmial sa tiež.
Ešte chvíľu sme kecali a potom som išla späť do kúpe. „Čau Jess, a kde je Emma?" spýtal sa Lenny. „Nie, nie, nie.... určite niekde z niekým flirtuje! Dúfam že nie s Mikeom!" povedala som a Kristína na mňa hodil dosť zvláštny pohľad.
„Kto je Mike!" spýtala sa. „Taký chalan, prestúpil sem," povedala som no Kristine sa tvárila akoby jej to stále nestačilo. „Má hnedé vlasy a hnedé oči a už ma prestaň vypočúvať!" povedala som a vyšla som z kúpe.
„Ahoj Mike" prisadla som si k nemu do kupé. „Nechcete niečo milý moji?" spýtala sa pani so sladkosťami. „Fazuľky každej chuti a tekvicovými džús," povedala som a podávala som jej peniaze keď vtom „ja to zaplatím," povedal Mike a žmurkol na mňa. „Ďakujem" povedala som.
Boli sme už asi v polke cesty a ja som sa rozhodla pridať k našej partii. Emma už sa vrátila a rozprávala sa s Lennym, Andrew a Kristine si rozprávali tie sladké, párové rečičky a ja som vitiahla knihu a rozhodla som sa čítať, teraz už to nebola kniha elixírov ale Metlobal v priebehu vekov.
„Lenny!" povedala som Lennymu a zavolala som si ho do prázdneho kupé. „Kedy sa jej to hodláš povedať?!" spýtala som sa a čakala na odpoveď ktorá prišla rýchlo „nikdy!" „Nikdy?!" „Nikdy!" Nechápala som prečo ale je to jeho rozhodnutie.
Sedela som stále v kupé a čítala, ale zrazu sa so mnou začala rozprávať Emma. „Prečo sa furt rozprávaš s Lennym?" spýtala sa ma a ja som nevedela čo povedať tak som povedala prvú blbosť čo ma napadla „lebo... mám problémi, s rodičmi." odvetila som a ona tomu prekvapivo uverila.
Ďalších dvadsať minút sme kecali o prkotinách a potom do nášho kupé prišiel Potter. „Čo chceš?" spýtala som sa ho drzo. „Prebrať metlobal, pôjdete tento rok na výber?" „Jasné," odvetili sme všetci okrem Kristine.
„Okej tak sa potom hlásate u Stelli" meno Stella povedal dosť zabuchnuto. „Páči sa ti moja sestra!!??" spýtala sa Emma, asi som nebola jediná kto si všimol tú výslovnosť. „Nie, prečo by sa mi mala páčiť o štyri roky staršia baba?" spýtal sa. „O tri!" odvetila Emma.
„Len o tri!!!😱😍" povedal James a odcupital preč. „James má platonickú lásku 😂" povedal Andrew.
Zastali sme v Rokforte.
Dúfam že sa Vám kapitolka páčila len tak btw. Dnes mám narodky a dali sme 100 prečítaní, strašne ďakujem ste skvelí!!!Vaša Dorka❤️
YOU ARE READING
F*ck you, Potter
FanfictionJessica je študentka na Rokfortskej strednej škole, spoločne s jej najlepšími kamošmi: Lenny,Andrew ,Kristine a Emma, každý je odlišný, Lenny je Cholerik, takže dosť výbušný typ a každému na všetko naletí, Andrew je typycký flegmatik, všetko mu je j...