13. Helloweenska párty

21 3 2
                                    

O týždeň neskôr:

So Samom už sme spolu zase chodili, no s Jamesom to už také ľahké nebolo.

Bol trochu smutný že k nemu necítim to čo on ku mne, no tak to občas býva.

Dnes máme mať helloweensku párty v Chrabromilskej klubovni, ja so Samom pôjdeme za kráľa a kráľovnú, Emma s Lennym za soľ a korenie (😂) a Kristine a Andrew nepôjdu, lebo majú rande.

James asi nepôjde tiež takže nám so Samom nebude nič brániť v tom bozkávať sa...

Prezliekala som sa do môjho kostýmu, a Emma do svojho, keď som započula kúsok rozhovoru dole v klubovni.

„Nie, prečo by jej to malo vadiť, úplne ma žerie a keby som jej to urobil ani by si to nevšimla," povedal Sam.

„Nadiktuj mi celé meno" povedal neznámi hlas.

„Jessica Emily Sunlight" povedal Sám a mne vybehli zimomriavky po chrbte.

Potichu som zišla dole a išla za ním.

Vyšiel z klubovne a ja som ho sledovala, išiel ku nejakej stene na ktorej sa zrazu objavili dvere.

„Núdzová miestnosť" povedala som a Sam sa otočil, ja som sa stihla skryť.

Vošiel dnu a ja som išla za ním, bola to prázdna miestnosť kde bola tabuľa s ľudmi a v strede som bola ja.

Ku mne bol nitkou priviazaný James, Kristine, Andrew a Lenny, k Lennymu Emma, Kristine predtým asi bola priviazaná k Andrewovy, no tá nitka bol a roztrhnutá.

„Prečo som spojená s Jamesom?" spýtala som sa omylom nahlas.

„Avada Kedavra" povedal Sam a ja som sa našťastie stihla uhnúť.

„Petrificus Totalus" vykríkla som.

„Protego" povedal a odrazil moje kúzlo.

„Expeliarmus" vyrazila som mu prútik z ruky, no on mal aj záložný.

„Bombarda Maxima" povedal a ja som kúzlo zablokovala.

„Crucio" povedal a kliatba ma zasiahla.

„Auu, prestaň" povedala som medzi zuby, a cítila som obrovskú bolesť.

Bolesť prestala no kým som spamätala ušiel.

Vyšla som z miestnosti a vydela som Jamesa, neviem prečo odstrčila som od neho nejakú babu a dala som mu pusu.

Bozkávali sme sa tam asi päť minút a držiac za ruky sme išli do klubovne.

Sedel tam Kristine, plakala a tak som išla za ňou.

„Rozišli sme sa s A.. Andre... Andrewom" povedala a ďalej plakala.

Išla som za Andrewom aby som zistila čo sa stalo.

„Andrew Benjamine Johnson, prečo si sa s ňou rozišiel!" nakričala som na neho.

„Ja, to ona mi povedala že so mnou nechce mať nič spoločné," keď to povedal spomenula som si na tú tabuľku.

Ja a James sme sa dali dokopy kôli tomu, a oni sa kôli tomu rozišli.

Celé som to Andrewovy povedala a on sa rozbehol za Kristine, tá stále plakala, no keď som to aj jej vysvetlila, objala Andrewa a ďakovala mi.

Nevedela som čo mám robiť s Jamesom, oni dvaja tomu kúlzlu nepodľahli a tak tomu nesmieme podľahnúť ani my!

Išla som za Jamesom a celé som mu to povedala „stačí nájsť Sama ísť do núdzovej miestnosti a rozstrihnúť ten motúzik."

Povedala som to a James prikývol.

Dúfam že sa Vám kapitola páčila, venujem ju ThaBarbara lebo je na mňa urazená 😭uuuu Watcha saaay😭 napíšte mi názory do komentu❤️
Vaša Dorka❤️

F*ck you, PotterWhere stories live. Discover now