Prišli Vianoce a ja som sa rozhodla ostať v Rokforte, samozrejme Andrew išiel domov za rodičmi a zobral so sebou aj Kristine a Lennyho, takže som zostala iba s Emmou.
„Dobré ráno!" zobudila ma Emma asi o štvrtej ráno. „Dobré," odpovedala som dosť rozospatým hlasom. Zišli sme dole a pod stromčekom nás čakali darčeky, a tak sme ich začali rozbalovať, ja som dostala knihu Elixíry na každú príležitosť, fazuľky každej chuti od Lennyho a Andrewa, náramok priatelstva od Kristine a hnojové bomby od Emmy. Emma dostala skoro to isté.
Išli sme na raňajky a boli sme tak iba ja Emma, Potter, nejaká Bystrohlavčanka a asi traja Bifľomorčania. „Ahojte baby," pozdravil sa nám dosť pozitývnim hlasom James. „Ahoj James," vykĺzlo mi z úst, „teda Potter!" snažila som sa to zahovoriť no on už bol preč.
„Ideme do Rokvillu?" opýtala sa ma Emma, no ja som nevnímala lebo som myslela na to čo sa pred cvíľou stalo . „Haló, Em?!" začala na mňa Emma kričať, „och, áno!" povedala som jej a začali sme si obliekať bundy.
Dorazili sme k Trom metlám. „Dobré ráno madam Rosmertta," povedala Emma a vošla dnu, ja som ju následovala. Sadli sme si ku stolu a prisadol si k nám James. „Ahoj James," povedala Emma a trošku zružovela. „Čaute," odpovedal James a zakričal na časníka nech nám donesie tri ďatelinové pivá.
Sedeli sme tam asi dve hodiny, rozprávali sme sa, smiali sa, až som na chvíľu zabudla že je to Potter. Išla som von trochu si prevetrať hlavu, no hneď za mnou vyšiel aj James.
Sadla som si na najbližšiu lavičku a pozerala som na škriekajúcu búdu. „Vieš prečo sa volá škriekajúca búda?" opýtal sa ma James a až vtedy som si všimla že išiel za mnou.„Áno, v minulosti tam boli počuť dosť divné zvuky." povedala som sebavedomo. „A vieš kto robil tie zvuky?" opýtal sa a sadol si ku mne. „Neviem," povedala som a pozrela sa mu do očí, do tých zelených priezračných očí, ktoré tak neznášam a milujem zároveň. „Reamus Lupin, ockov kamoš už bohužiaľ nežije," povedal a nahol sa ku mne, nevedela som čo mám robiť, a tak som sa otočila a utiekla.
Prišla som za Emmou a všetko jej povedala „to je ale debil, myslel si že by sa ti mohol páčiť," povedala Emma a ja som prikívla, aj keď mi ho bolo ľúto, no vážne som ho nemala rada. „Myslíš si že sa mu páčim?" vykĺzlo Emme z úst no ja som vedela už dlho že je doňho zamilovaná. „Neviem, ale podľa mňa si nezaslúžiš takého namysleného fagana," odpovedala som jej a všimla som si že nás Potter tajne počúval.
Bežala som za ním mu to vysvetliť, no nedobehla som ho. „Jess, Jess" kričala na mňa Emma a bežala za mnou.
Prišli sme do školi a išli sme na večeru. Emma si sadla k Bifľomorčanom a ja tiež, začala sa rozprávať z jedným z nich, no potom som ich prerušila a išli sme do klubovní. „Čo s tebou je Emma!" vykríkla som na ňu „pred chvíľou si bola zamilovaná do Pottera a teraz flirtuješ z nejakým Bifľomorčanom!" neudržala som sa a musela som so seba dostať všetkú moju zlosť.
„Emma je do mňa zamilovaná?" ozvalo sa od krbu, bol to James a mal prekvapený výraz. „Vážne dakujem Jessica!" vykríkla Emma a s plačom išla do spální, ja som išla za ňou ale radšej som jej nič nepovedla a nechala ju tak.
Dúfam že sa vám kapitola páčila názory píšte do comm.
Vaša Dorka❤️
YOU ARE READING
F*ck you, Potter
FanfictionJessica je študentka na Rokfortskej strednej škole, spoločne s jej najlepšími kamošmi: Lenny,Andrew ,Kristine a Emma, každý je odlišný, Lenny je Cholerik, takže dosť výbušný typ a každému na všetko naletí, Andrew je typycký flegmatik, všetko mu je j...