5. Narodeniny

46 6 1
                                    


Je 10:00 a Emma je na mňa stále naštvaná, môže mi byť vdačná, že vďaka mne nechodí s Potterom.

Povedala som to pred ním lebo to bola náhoda, alebo som doňho zabuchnutá?!

 Nie!!! 

Vylúčené! 

Bola to len náhoda! Hovoril môj vnútorný hlas.

Zišla som dole do klubovne a Emmi nikde, kde môže byť?! Išla som sa pozrieť do jedálne, bola tam, ale bola s niekým „nie, prosím nech není s Potterom!" povedala som potichu.„Emma!" povedala som dosť smutne a štastne zároveň. „Dobré ráno" povedal Potter. „Nie,nie,nie!" povedala som keď som uvidela Pottera. „Pottera nie, Emma?!" začala som na ňu pozerať vyčítavým pohľadom.

Emma bola ticho a ďalej sa s ním rozprávala. 

Prosím nech spolu nechodia! Hovoril zas môj vnútorný hlas.

Ďalšie dni utiekli ako voda a prišli Lenny Andrew a Kristine. „Ahojte ,som strašne rada že ste prišli neviem čo je s Emmou!" povedala som a Kristine sa na mňa pozrela vyčítavím pohľadom. „Akože nevieš čo je s Emmou!" chytil Lennyho jeho obviklí záchvat hnevu. 

„Nie Lenny, tvoj rekord!" povedal vyčítavo Andrew.„Aký rekord?" spýtali sme sa s Kristine jednohlasne. „Koľko hodín vydržím bez záchvatu hnevu." povedal pyšne Lenny. Andrew vitiahol hodinky a povedal „28 hodín aj 57 minút! Rekord je 42 hodín." Všetci sme sa začali smiať.

„Jess, ty máš dnes narodky!" povedal Kristine, nevedela som že ich mám lebo ich neoslavujem a tak som povedala „viem, nič mi prosím nekupujte!" „Neskoro" povedal Lenny a podal mi balíček, s krásnym náhrdelníkom.

Prišli sme do klubovne a tam nás čakali všetci Chrabromilčania na čele s Emmou a Jamesom. „Prekvapenie!" povedali všetci naraz, ja som stála s otvorenými ústami a nevedela som čo mám povedať. 

„Prepáč že som sa s tebou nebavila ale s Jamesom sme to všetko pripravovali!" povedala Emma a ja som ju hneď objala, „už mi to nikdy nerob!" povedala som a obydve sme sa zasmiali ,„už som sa bála že spolu chodíte" povedala som a vydíchla som si. „Nie! Teraz chodím s Taylorom" povedala Emma a ukázala na nízkeho blonďáka ktorý práve jedol oriešky.

 „Typická Emma" poveadalo nejaké dievča ktoré sa tu zničoho nič zjavilo, bola to o tri roky staršia Chrabromilčanka Stella. „A ty si kto?" opýtal sa Lenny. „Stella Whiteová!" povedalo dievča. „Moja sestra!" povedala Emma znechutene. „Emma má 12 rokov a za svoj život vystriedala viac chalanov ako nejaká 30 ročná žena!" povedala Stella. „Aspoň niesom sama a aspoň som sa už z niekým bozkávala!" povedala jej Emma a tvárila sa ako nejaká královná sveta. 

Všetci si išli ľahnúť. 

Ráno som sa zobudila a mali sme OPČM na ktorú sa mi nechcelo a zostala som ešte v posteli nešla som ani na Transfiguráciu a na Starostlivosť o z. t. Bol už štvrtok a my sme mali voľný deň tak sme išli do Rokvillu keď vtom...

Zase sorry že to takto prerušujem :Dd Dúfam že sa kapitola páčila.

Vaša Dorka❤️





F*ck you, PotterWhere stories live. Discover now