Prišli sme k Rokfortu.
Zastali sme pred bránou, a vozy nás odviezli do školi.
Cestou sme pozorovali pestrofarebné kvety, zvieratá, a James samozrejme pozoroval mňa.
Ja som sa na neho pozrela vyčítavým pohľadom, no on sa zatváril ako mačiatko, tak som sa na neho usmiala.
Keď mi došlo že sa usmievam, zas som nahodila svoj hnisný pohľad.
„Dobre, už to nevidržím, čo sa medzi vami deje!" povedal Lenny a Emma sa naňho zamilovane pozrela.
„Chodíme spolu," povedal James a ja som ostala ako prikovaná k sedadlu.
„Nie!!" zničila som mu všetky nádeje.
„Nechodíme spolu, nechodili sme spolu, a nikdy spolu chodiť nebudeme," povedala som a James sa tváril presne tak ako ja keď povedal že spolu chodíme.
„Ouuu, to bolo kruté" povedala Kristine, a Andrew prikíkov.
„Už sme tu," povedal Andrew a vystúpili sme.
Čakal nás tam môj priateľ Sam.
„Sam!" vykríkla som a skočila som mu do náručia.
„Ona chodí so Samom?" opýtal sa James a všetci prikívli.
„Už asi pol roka" povedal Lenny a James so sklonenou hlavou odišiel.
„Čau Sam!" povedal Andrew a dali si päsťovky, to isté urobil aj s Lennym.
Babám Sam podozkával ruky a mne dal pusu.
Všetci Sama milovali, chalani s ním hrali metlobal, baby s ním chodili na rôzne procedúry, a mňa strašne miloval.
Bola som s ním fakt šťastná ale vnútorný hlas mi hovoril že by som si mala radšej vybrať Jamesa.
Ale Sám je taký úžasný!
Aj James je úžasný.
Není
Je
Není
Je
...
Môj vnútorný hlas sa bil tak dlho až som zaspala.Ráno som sa zobudila na silnú bolesť hlavy.
Nevedela som sa ani pohnúť, jediné čo som stihla bolo že som zakričala „pomóc" a odpadla som.
Zobudila som sa v nemocničnom krídle obklopená mojimi kamošmi, Emma, Kristine, Lenny, Andrew, Sam a James.
Medzitým ako som čakala na Madam Pomfreyovú som sa rozprávala s ostatnými o tom čo sa stalo.
„No, ležala si v posteli a trávu si začala kričať pomoc, nevedela som čo sa deje, a tak som zavolal Madam Pomfreyovú" povedala Emma veselo.
"Aha, a čo tu robí on?" povedala som a ukázala prstom na Jamesa Siriusa Pottera, na človeka ktorého som v tú chvíľu túžila vidieť najmenej na svete, človeka ktorého som dlhé roky nenávidela a ktorý ma vo vlaku pobozkal.
„Vy- pad- ni" povedala som a on odišiel.
„Prečo si ho vyhnala, veď je náš kamoš" povedal Sam.
„Ak si si nevšimol nenávidím ho, je to môj úhlavný nepriateľ, robí to čo nemá ako napríklad tá pusa" povedala som a až potom mi došlo čo som povedala.
„Pusa?" spýtal sa.
„Pusa" odpovedala som.
„V exprese sme si dali pusu, ale nič to neznamenalo!" povedala som, no už bolo neskoro, lebo odišiel.
Dúfam že sa Vám kapitola páčila, ak hej budem rada ta votes, komenty, doporučenia,...
Túto kapča venujem aknel1 lebo sa mi chce, pekný ďeň všetkým.Vaša Dorka❤️
YOU ARE READING
F*ck you, Potter
FanfictionJessica je študentka na Rokfortskej strednej škole, spoločne s jej najlepšími kamošmi: Lenny,Andrew ,Kristine a Emma, každý je odlišný, Lenny je Cholerik, takže dosť výbušný typ a každému na všetko naletí, Andrew je typycký flegmatik, všetko mu je j...