Harry, Ron, 'Lis, Rachel, Hermione és én még mindig a szobánkban üldögélünk. 11 óra van. Telik az idő. Fél 12. Itt az idő, el kéne indulnom. Nem hagyom annyiban. Kíváncsi vagyok ki és mit akar.
-Egy perc és jövök. Kimegyek a mosdóba.-Kivettem a fiókomból a fürdőruhám, és a kis mugli napelemes kamerámat amit már előbb feltöltöttem. Felveszem az egészet!
-Jó de siess.-Kimentem az ajtón, bementem a mosdóba és felvettem a fürdőruhámat a rendes egyenruhám alá. Kiszaladtam a klub helységbe, és kinyitottam a portré lyuk ajtaját.
-Bridgette!-Harry a klubhelység egyik bordó kanapéján ül-Ugye ezt nem gondolod komolyan?
-Harry...Meg kell tudnom ki írta azt az üzenetet!
-Bridg' Nem mehetsz oda! Megölhetnek! Ha nem maradsz itt magadtól erővel tartalak itt!
-Sajnálom Harry. Nem sokára jövök!-Felöltöttem a varázs álcámat, amivel láthatatlanná válhatok, kiléptem a portré lyukon és bezártam azt.
Letrappoltam a lépcsősorokon, és egyenesen a pincébe mentem. Itt áll előttem a Mardekár portréja. Elindítottam a felvételt a kamerán. Balra fordulok. A poros folyosó falán mindenhol festmények lógnak, és fáklyák lángolnak. A folyosó itt kétfelé ágazik. Jobbra fordultam és megpillantottam egy nagy öreg festményt, a folyosó legvégére akasztva. A festmény mellett egy srác ült a földön. Talárja zöldben pompázik, szürke szeme a fáklyák tüzének fényében nem olyan rideg mint máskor, kezében egy kis fekete könyvet és ceruzát tart, és dühösen túr bele szőke tincseibe, mint ha elrontott volna valamit.
-Tartsd kisebb szögben a ceruzát, akkor halványabb vonalat fog húzni, és könnyebb lesz az árnyékolás is!-Adta a tanácsot Malfoynak a festőt ábrázoló festmény. Ironikus...
Még mindig álcázott állapotban közelebb mentem hozzá, és leguggoltam mellé. A rajz engem ábrázolt, amint épp a seprűn ülve bedobom a kvaffot az egyik krikába a kviddics pályán. A másik oldalon amint épp kotyvasztok valamit a bájitaltan teremben. 'Lis-nek igaza lehet. Lefényképeztem a rajzot, és tovább nézegettem a rólam készült fantasztikus rajzot.
-10 percel múlt 12. Lassan lehet hogy megyek. Nem jön...-Malfoy szomorúan becsukta a könyvét.
-Várj még! Biztos eljön!-A festmény maradásra bíztatta a fiút.
Felálltam, visszaszaladtam a folyosó, És leöltöttem az álcám. Megigazítottam a hajam, és úgy csináltam mintha először járnék itt, miközben megpróbáltam a lehető legmeglepődöttebb arcot vágni amikor meglátom. Befordultam a folyosóra és szembe kerültem Malfoyal.
-Malfoy?!?-az arcom szerintem meggyőző.
-Szia Wood.-a fiú felállt és eltette a könyvecskéjét a talár zsebébe
-Te hívtál ide?-A kamerám úgy tettem a zsebembe hogy mindent végig vegyen.
-Igen.
-Miért??
-Tudod...Csak...Bocsánatot szeretnék kérni.-Malfoy hangja önbizalomtól dús. Kicsit se csukladozik a hangja, csak mintha nem jutnának eszébe a szavak.
-Akkor mond gyorsan.-a hangom hideg. Kedvtelen, pedig nagyon is kíváncsi vagyok.
-Egy kérdés. Bízol bennem?
-A tavalyi után? Ezt már egyszer eljátszottad!
-Figyelj. Mutatnék valamit!
-Akkor siess mert nem szívesen pazarolom az időm.
-Hidd el ez nem idő pazarlás!
-Csak mond már!
-Tavaly mesélted hogy mennyire szereted azt a vízi sportot...
-A vízilabdát. Igen.
-Ja. És mondtad hogy olyan szívesen edzenél itt is, de a tóban nem engednek úszni, a prefektusi fürdő pedig nem a legjobb hely ehhez. Na én ezt megoldottam!-Malfoy a festmény mellé lépett, és egy kiálló követ megnyomott, mint egy gombot, és a festmény feltárult, mint a klub helységekbe vezető portrék. Ám nem egy nagyobb "lyuk" fogadott, hanem egy kis hasadék.-Csak utánad!-Malfoy indulásra intett
-Nem bízom benned. Hova vezet?-Az én hangom szigorú, és unott képet vágtam, a szőke viszont vidáman beszélt, mosolyog, és csillog a szeme.
-Meglepetés! Menj!
-Nem megyek elöl. Nem veszem be még egyszer.
-Jó ha nem hát nem.-Malfoy bemászott a kis, sötét alagútba-Gyere utánam!
Hát legyen. Négykézlábra ereszkedtem, és bemásztam a fiú után. Mögöttem nem sokkal a festmény bezárult. Amikor Malfoy előttem kimászott, a beszűrődő fény szinte kivakított. Amikor a végéhez értem, Malfoy kezet nyújtott hogy segítsen kimászni. Kiléptem az alagútból, ami egy nagy téglalap alakú terembe nyílt. A szoba falán körbe szintén fáklyák világítanak,és a terem közepén egy kisebb úszómedence áll. Felcsillant a szemem. Ledobtam a táskám, és odamentem megvizsgálni a víz főmérsékletét. a víz kellemesen hideg, ezen a végén mély, a másikon pedig sekélyebb a medence. A sarokban még állt egy kicsi, meleg vizes medence. Levettem a Griffendéles kardigánt, inget és szoknyát, és az alatta lévő úszódresszel egyenesen a vízbe ugrottam. Mire én már a vízben voltam Malfoy még talárban álldogált a parton.
Elkezdtem úszni, és csak úsztam, és úsztam és meg sem álltam. Egyszer csak arra figyeltem fel hogy Malfoy a medence szélén lévő lépcsőnél küzd a hideg vízzel. Odaúsztam és egy szép kartempóval lepocsoltam.
-Ugorj be! Ha lassan jössz be csak rosszabb lesz!
-Könnyű azt mondani!
Órákig beszélgettünk és úsztunk majd később átmentünk a melegebbik medencébe. Furcsa módon most kedves. Jól érzem magam vele. A viccelődés helyett azonban most komolyabb dolgokra terelődött a szó:
-Wood...Gyönyörű vagy...-mellém húzódott, a kezét az arcomra tette és közelebb húzta azt magához. A szívem halál hevesen ver. Megint meg akar csókolni de nem hagytam magam. Elhúzódtam, de nem ültem sokkal messzebb.-Valami baj van?
-Malfoy...Miért csinálod ezt?
-Ezt hogy érted?
-Miért? Azt hitted tavaly nem hallottam azt a beszélgetést apáddal? "Játszadozz vele amig szeretnél, aztán dobd el, mint egy rongyot".-gúnyosan utánoztam az apja hangját-Tényleg csak játszadozol velem? Mert ha igen akkor most mond meg!-kibújt egy könnycsepp a szememből. Megrekedt a hangom.
-Nem játszom veled!
-Malfoy...-Egy kis csend után feltettem a kérdést. A kérdést amire titokban mindig is kíváncsi voltam, de nem tudtam hogy az "igen"-nek vagy a "nem"-nek fogok jobban örülni-Szeretsz engem?
-Igen.-jött a magabiztos és látszólag őszinte válasz.
ESTÁS LEYENDO
Az Elfeledett Erők... 3.rész - Végtelen Hatalom
FanficA legenda egészen Árpád idejéig nyúlik vissza. A Táltosok olyan mágusok voltak, akik különleges ősi magyar erővel bírtak. Ahogy telt az idő, az emberek félni kezdtek az erejüktől, vadászni kezdtek rájuk. Ma már csak kettő maradt, apám és én. A becs...