Waktu pulang..
Yoojung hanya termenung di pondok menunggu sekolah. Tiba² dia ternampak Chani yang jauh dihadapannya. Yoojung tersenyum sendiri kerana terfikirkan tentang waktu rehat bersama Chani tadi.
Tiba² Yoojung tidak dapat mengawal dirinya. Dia bagi flying kiss kepada Chani yang jauh sana.. Dia tidak sedar perbuatannya..langsung.
Tiba² ada seseorang yang mau lalu di depannya tapi langkah seseorang itu terhenti selepas melihat Yoojung yang masih kaku buat flying kiss tuu. Tiba² wajah Hwiyoung muncul dalam fikirannya dan membuatkannya tersedar dalam realiti.
Yoojung: Eh?
Youngbin: Hi, Yoojung. Buat apa tu?
Yoojung: Tak, ngantoklah. Tula terngigau tu.
Youngbin: Oh.. Takpe, rehat puas² kat rumah malam ni. Harini takde kerja rumah.
Tiba² -_-
Hwiyoung: Hi!
Yoojung:*bisik dirinya*Adoii!!
Hwiyoung: Weh, nape ni? Citelah.. kitakan kawan.
Yoojung: He eleh, kau tu je yang beria sangt nak jadi kawan aku. Tapi sebenarnya kau tu perosak mood orang! Kau tau tak, aku sedih rehat dengan kau tadi!
Yoojung terlalu sakit hati. Dia terus meninggalkan tempat itu.
Youngbin:*pukul kepala Hwiyoung* Kau dengar tak apa dia cakap tadi?! Sedih kan, sedih! Ini semua salah kau! Aish...*pergi*
Hwiyoung hanya tercegat di situ sambil termenung...
Dirumah...
Yoojung melemparkan dirinya diatas katil baharu yang empuk lalu membuka handphone nya.
Group Chat "So What? S.W.A.G. Is The Gorgeous Queen!"
EunG: Weh, Yujung. Mna kw ni? Pahal tk on lagi?
Lica: Iya. Ni ha, nak tanya sesuatu.
EunG: Whhh!! Hilang dh sabar aq ni!!!!!!!!
EunG: Yujun pahal kw tak rha dgn kmi?!
Lica: Typo keluar... haahha
EunG: Pulang pun tk tggu!
EunG: Kw diam isa!
Lica: Yelah² typo je keje
Dalam hati Yoojung yang sedang membaca, "Alamak, matilah aku!!! Ape aku nak cakap? Tkkn rehat dengan lelaki kot. Kang dibilang lupa kawan atau bitch, susah juga aku."
EunG: Wei, balaslah! Kgn cctv je!
Juuung: Sorrylah Eunji. Aq bkan suka² nk tnggalakn korng.
EunG: Habistu? Apalah kononnya masalahl kau??!???
Lica: Sabo nohh let her explain
Juuung: Tadi masa kau nak dtg ke pondok, aku halau c pengawas tk waras tu. Tapi dia bagi syarat....
Panjang lebarlah penjelasan Yoojung itu...
EunG: Bdak tk waras tu... Esok kena dia dri aku tu!
Lica: Eleh, kau yg lemah lembut tu boleh ke lwn namja?
YOU ARE READING
Secret Fans 9 (S.F.9)
FanficChoi Yoojung ada seorang crush, iaitu Kang Chan Hee. Suatu hari Yoojung mendapat surat daripada secret fan dia dan suspek yang disyaki secret fan itu ada 8 orang. Siapakah yang ke sembilan? Siapa yang sebenarnya secret fan itu? Tapi kisah ini ditamb...