Maja's Perspektiv
Jag kolla Felix i ögonen en bra stund,Några sekunder efter avbryter han tystnaden då han möter mina läppar i ännu en kyss,Jag besvarar kyssen nöjt och placerar mina händer i Felix nacke då hans händer är placerade på min höft.
Jag drar ifrån efter ett tag och stannar upp i ett leende. Felix kollar frågande mot mig.
- Vad är det Maja? Fråga han och krama om mig.
- Ingenting,Jag bara tänker sa jag och log nöjt mot honom.Jag slänger mig över Felix i hans famn och hamnar i världens mysigaste kram.
- Jag älskar dig Felix,sa jag och kolla upp mot honom.
- Älskar dig också Maja,Sa han kysste min panna.Någon timme senare var jag tvungen gå hem så inte mamma skulle få världens panik över att jag inte var hemma när dom kom hem.
Jag gav Felix en puss innan jag gick. Det var kallt,Och jag hade bara min tunna bomberjacka och mina låga Vans. Jag kopplade in mina hörlurar i min mobil och slog på musik medan jag stod och väntade på att bussen skulle komma.
Jag klev på bussen och gick och satte mig på närmsta första lediga plats. Just nu är jag nog världens lyckligaste tjej. Jag menar,Från att ringa till fel person först till att sen typ en och en halv månad senare vara tillsammans med han som man ringde fel. Det är rätt sjukt ändå om man tänker efter.
Jag klev av bussen och började gå hemåt. När jag kommer hem möts jag av en panikslagen mamma,Som jag trodde det skulle vara.
- Vart har du varit?!? Fråga hon och kolla allvarligt på mig.
- Mamma!! Lugn,Jag har bara varit hos en kompis sa jag medan jag försökte lugna ner henne i samma mening.
- Vilken kompis då?? Ifrågasatte hon.
- Ehm... hos Feli..x fick ja fram och rodna så fort jag sa hans namn.
- Jaha,Juste han. Du har ju pratat om honom tidigare har jag för mig, Sa hon och klia sig i hårbotten.
- Mm,mumla jag och gick snabbt upp för trappan in i mitt rum.Jag tog fram min dator och gick in på youtube medan jag skulle plocka ihop i mitt rum som var kaos.
Efter jag plockat undan allt som behövdes bestämde jag mig för att ringa till Emma,Hon hade varit sjukt i några dagar nu så jag hade inte pratat något med henne,Varför vet jag faktiskt inte.
Signal efter signal och efter ett tag så svara hon,äntligen!
- Hejj Festis! Sa hon med en krasslig röst.
- Heejj,Hur mår du? Fråga jag med ett litet leende.
- Bättre,Har legat i nästan 40 graders feber,Men nu mår jag bättre, sa hon.
- Men Ojj,Krya bubbis! Sa jag med en medlidande ton.
- Taack. Men hur går det med Felix nu för tiden då? Fråga hon tillslut.
- Ehm,Vi e... typ,tillsammans sa jag.
- MEN VA?!? NÄR? OMG! Grattis,Fick jag som svar.
- Hahahah,Vi blev tillsammans idag.. sa jag och skratta åt hennes reaktion.
- GRATTIS!! Eller vad jag nu ska säga,Hahah fick hon ur sig.Jag och Emma pratade i timmar och jag var tvungen att lägga på efter typ 3 timmar då jag skulle gå och lägga mig eftersom det var ännu en skoldag som väntade imorgon.
Nästa Dag!
Jag vaknade av mitt jädrans alarm som dånar i hela mitt rum. Jag stänger av det högs ljudet och går upp ur sängen och fram till garderoben och muttrar. Men det är fredag idag,Så imorgon slipper jag det här.Jag gick ner till köket för att fixa frukost för att sen gå till bussen och möta Felix.
---------------
Nytt Kapitel Igen!!
Hoppas ni gillade de.
Rösta och kommentera gärna vad ni tyckte<33
Ni e bäst<3
STAI LEGGENDO
Dedär Jävla Flinet ~ F.S
FanfictionVet inte vad ja ska skriva här men läs gärna boken,Den e bra. Jag lovar!