12

106 3 0
                                    

Maja's Perspektiv

Jag vakna av att jag hörde ett duns i golvet och såg att Emma hade ramla ut soffan och låg nu på golvet. Jag försökte att inte börja as garva utan att väckan henne. Jag sträckte mig efter min mobil som låg på bordet. 02:38,Shit.

Jag sitter och skrattar för mig själv ett bra tag innan jag tar fram mobilen igen och kollar igenom alla mina sociala medier. Jag går in och kollar Instagram och ser att Felix har lagt ut en bild. Fan vad fin han är,tänkte jag. Jag scrolla igenom alla fina kommentarer som alla skrivit.

"min fina❤" skrev jag och skicka iväg kommentaren.

Jag klev försiktigt upp ur soffan och gick in i köket för att kolla om det fanns något att äta i kylen, Jag kolla sakta igenom alla hyllorna och fastnar på mittersta hyllan där jag ser en kladdkaka stå som mamma verkat gjort medans jag och Emma satt och kolla på film innan vi somnade. Jag snörde upp en bit av kladdkakan på ett fat och gick in i vardagsrummet igen och möts av en sovande Emma som pratar i sömnen, jag flina försiktigt och tog fram mobilen och fota henne och skickade till Felix.

Jag satte mig i soffan igen och fortsatte kolla på slutet av filmen vi kolla på,Tills jag märkte att det precis var i slutet av filmen så hann kolla i ungefär 10 minuter innan all eftertext kom,Jag sträckte mig efter min mobil igen för att kolla k...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jag satte mig i soffan igen och fortsatte kolla på slutet av filmen vi kolla på,Tills jag märkte att det precis var i slutet av filmen så hann kolla i ungefär 10 minuter innan all eftertext kom,Jag sträckte mig efter min mobil igen för att kolla klockan. 03:42,Borde jag försöka somna om kanske?

Jag la mig ner i soffan igen bland alla tusentals kuddar jag och Emma tagit ner från mitt rum ner till soffan,Jag drog täcket över mig och stängde ögonen,Jag hann knappt blunda så somna jag igen.

———————
Heeej! Guess who's back? Meee! Hah.
Har fortfarande lite problem me att texten krånglar,Förut var de att de bah va snedtext när ja skriver,Men nu e de att ja int kan ha tjock Elr snedtext så allt blir bara "normalt" men hoppas att ni int stör er på de för mycke.
Men ah,NYTT KAPITEL,Weeey!
Hoppas ni gilla de. Ni e bäst<3
Rösta,Kommentera å dela så blir ja suuuper glad <33

Dedär Jävla Flinet ~ F.SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin