"I er vist gået forkert"

290 7 0
                                    

*BIBBIBBIB
Jeg rækker ud efter min mobil og slukker alarmen, hvis det havde været en hver anden dag havde jeg trykket på snooze, men ikke idag.
Det er lørdag og det er idag ida og jeg skal til muserbattle i Amsterdam, Jeg fik to billetter i fødselsdagsgave og jeg har glædet mig virkelig meget!
Jeg står ud af min seng og går direkte ned på badeværelset. Efter jeg har gjort mig klar og der er gået noget tid ringer min mobil, jeg tager den og hører med det samme Idas glade stemme, vi aftaler at vi skal mødes uden for lufthavnen kl 11.00 jeg kigger på klokken 10.09?! Jeg har mega travlt!
Jeg skynder mig at pakke de sidste ting, vi skal kun være i Amsterdam i 3 dage, så jeg skal ikke have specielt meget med.
Da der er gået noget tid og jeg er helt færdig går jeg ned for at spise morgenmad, jeg siger godmorgen til min mor som står i køkkenet og laver kaffe og skynder mig at spise da jeg har rimelig travlt.
Da jeg er færdig krammer jeg min mor farvel,tager sko på og går ned imod bussen.

*Flyet til Amsterdam letter om 10 minutter. Bliver der sagt højtalerne, jeg står stadig ved indgangen og venter på Ida, jeg skal til at ringer til hende for at høre hvor langt de er, men inden jeg når det ser jeg hende og hendes far Thomas komme gående hen imod mig, jeg løber hen til den og giver dem begge et hurtigt kram, Thomas er lidt som en ekstra far for mig, min egen far er meget ude at rejse pga hans arbejde, jeg ser ham ikke så tit, men det har jeg efterhånden vent mig til...
15 minutter efter sidder vi i flyet. Jeg har fået vinduespladsen med Ida ved siden af mig. Tiden går hurtigt og Vi snakker næsten hele turen om hvor fedt det bliver.

*flyet lander om 5 minutter
Bliver der sagt i højtalerne, jeg kigger spændt over på Ida.
Thomas har allerede bestilt en taxa, så vi står bare ude foran lufthavnen og venter, jeg kan mærke spændingen helt nede i maven, og jeg glæder mig helt vildt til at se alle mine ynglings musers!
Taxaen kører os hen til hotellet hvor vi hurtigt skal ind og stille vores bagage, hotellet ligger meget tæt på der hvor muserbattle holdes, så vi kan nemt gå derned.
Det starter kl 14.00 så vi skynder os at pakke ud og gå ned. Ude foran hotellet står der en masse skrigene piger, jeg kan se at mange af dem har Jacob sartorius merch på, bor han også på vores hotel?
Jeg kan se en masse skilte hvor der står muserbattle på og for hvert skridt vi tager bliver jeg mere og mere spændt. Jeg kan se på Ida at hun også glæder sig, da vi endelig står ude foran den store bygning siger vi farvel til Thomas og prøver at finde indgangen, vi prøver
i lang tid, men kan ikke finde noget vi går hen til en lille dør og prøver at åbne den, men den er låst. Vi begynder langsomt at gå videre men pludselig åbner døren bag os.
"I er vist gået forkert" siger en lys drengestemme, jeg vender mig om og får et lille chok da jeg ser hvem det er.


Det var så første afsnit, jeg er meget ny i det her så jeg er stadig ved at lærer det. Men jeg håber i kunne lide det! I må meget gerne skrive hvis der er noget jeg kan gøre bedere eller noget!

Og btw. Lad og lige sige at alle der snakker engelsk normalt snakker dansk for det gør det meget nemmere for mig :)

- Marie

Please don't leave ; Jacob sartorius 🥀Where stories live. Discover now