Det er fredag og Ida og jeg sidder i kantinen og spiser frokost.
"Hvad er der galt?" Ida kigger bedrøvet på mig fra den anden side af bordet."Ikke noget.. hvad skulle det være?" Svare jeg, men inderst inde ved jeg nok godt hvad hun mener.
"Du virker bare så depri, og du siger næsten ikke noget" hun tager en bid af sin sandwich og kigger fortsat bedrøvet på mig.
"Der er ikke noget" siger jeg og smiler.Men det passer ikke.. lige siden Jacob skrev at han gerne Ville lære mig at kende har jeg bare ikke kunne tænke på andet.. og det virker også bare så dumt! Hvorfor vil han lære MIG at kende? Jeg er Da slet ikke speaciel, eller pæn. Jeg kan bare ikke forstå det..
Jeg elsker Ida, det gør jeg virkelig! Men jeg ved bare ikke om det er en god idé at sige det til hende.. hun kunne jo meget hurtigt misforstå det, jeg skal nok snakke med hende om det snart, men hvad er der også at sige?
Efter skole tager jeg hjem til Ida, det er lang tid siden vi har været hjemme hos hende.
"Vi er hjemmeeee!" Råber Ida da vi kommer ind i lejligheden, og hendes forældre kommer med det samme ud i gangen "hej piger! Vi tager ud og hjælper bedste med hendes hus og vi er nok først hjemme imorgen, er det iorden med jer hvis i er alene hjemme?"
Vi kigger kort på hindanen "ja da" siger Ida og vi siger farvel til hendes forældre.
Vi sidder og ser den nye sæson af orange is The new Black i noget tid, men det bliver hurtigt kedeligt så vi beslutter os for at slukke.
"Sååå, hvad skal vi så lave?" Spørger jeg Ida og hun kigger på mig med et skævt smil "jeg ved hvor mine forældre har deres noget alkohol henne.." vi giver hindanen lad-os-gøre-det blikket og ida løber ud og henter to flasker vodka og noget cola.Da vi har drukket, grinet, hørt højt musik og danset rundt i noget tid, er vi begge to godt fulde. "skal vi ikke lege s,p eller k?!" Udbryder Ida pludselig og jeg nikker, det er lang tid siden jeg har leget det, og med alkohol i blodet, kan det kun blive sjovt!
Så vi sætter os på sengen og begynder."S, p eller k?" Spørger Ida, hmm jeg tager chancen "K!" Siger jeg og Ida smiler stort.
"Okaaay! Enten skal du løbe nøgen ned af gaden, ellers skal du ringe til en dreng som JEG vælger og invitere ham over, ellers må jeg få lov til at gennem tjekke din mobil!"
Jeg kan ikke rigtig løbe nogen rundt på gaden, for Ida bor midt inde i Kbh, jeg vil heller ikke ringe til en dreng for hun vælger sikker bare en virkelig slem en, såå jeg må vel tage nr 3 "nr 3.." siger jeg og rækker Ida min mobil.Hun tjekker først mine messenger beskeder og griner lidt over en samtale jeg engang havde men en dreng jeg chrushede sygt meget på, og så sender hun selfølgelig også en masse pinlige snaps..
Pludselig kigger hun nærmest alvorligt op på mig.
Endelig nyt afsnit!! har skrevet et par afsnit så jeg kan ligge noget mere op:) tak til dem der læser med!
(Pigerne på billedet er ikke hovedpersonerne)
-Marie
ESTÁS LEYENDO
Please don't leave ; Jacob sartorius 🥀
Fanfic(DANSK) 14 årige Isabella tager til et musical.ly event og møder den verdens berømte 15 årige Jacob sartorius, hun er ikke just begejstret for ham og ser ham egentlig lidt som en douchbag.. men Jacob syndes hun er speciel og der udvikler sig hurt...