*isabellas synsvinkel
Da vi er færdige med at spise, går vi op på værelset for at hente vores bagage, vi skal flyve fra Amsterdam lufthavn om ca 1,5 time så vi skal skynde os lidt.
Ida og jeg går ind på vores værelse og da døren er lukket beslutter jeg mig for at fortælle Ida om min mærkelige oplevelse før aftensmad. "Ida?" Siger jeg og hun nikker "jeg skal altså lige fortælle dig noget.." hun kigger Bare spændt på mig "da jeg gik ned til restauranten, stødte jeg på Jacob sartorius" siger jeg, Ida spærre øjene op "hvad?! Seriøst?" Siger hun og jeg nikker "ja og han spurgte hvad mit navn var, det var altså totalt underligt.." Ida står stadig med åben mund og store øjne "isa, han kan jo godt lide dig! Det kan du jo tydeligt se og mærke" svare Ida, og jeg griner "HAHAH, selvfølgelig kan han sku da ikke lide mig! Han syndes sikkert bare jeg var mærkelig eller noget, men det kan også være ligemeget, for han er altså en total idiot.." pludselig åbner døren og Thomas kommer ind "er i klar piger?" Siger han og vi nikker begge to, vi tager vores bagage og begynder at gå ned til der hvor vi skal med bussen hen til lufthavnen.*1,5 time senere
Vi har fundet vores pladser i flyet og jeg sidder igen ved siden af Ida, godt nok ikke ved vinduet men det er ligegyldigt.
Det tager ikke så lang tid hjem, og vi sover allesammen det meste af vejen.
Da vi er ude af flyet og har fået vores bagage, siger jeg farvel til Ida og Thomas og leder efter min mor der skulle hente mig i lufthavnen, jeg for øje på hende over ved Security, hun kigger ned i sin mobil, men da hun får øje på mig kigger hun smilende op og vinker.
Jeg går hen og krammer hende "hej skat, har det været en god tur?" Spørger hun og jeg nikker og fortæller hende om alt hvad der er sket, bortset fra det med Jacob selfølgelig..
Da vi noget senere er kommer hjem og jeg har pakket ud, ligger jeg mig i min seng og tager min mobil frem, jeg går ind på Instagram og kan se at jeg har fået en ny følger - 'jacobsartorius er begyndt at følge dig'
HVAD? Hvad sker der? Jeg går ind på profilen for at se og den er ægte?! Hvordan fandt han min insta?? Jeg kan også se at han har liket flere af min billeder, jeg går ind på snap og kan se at jeg er blevet spammet med beskeder og snaps, alle spørger hvorfor han følger mig og om jeg kender ham, jeg svare bare "Idk" til dem alle og ligger min mobil væk, jeg trækker vejret dybt, jeg bliver nød til at få noget luft..Tak fordi du stadig læser med (forhåbentlig) :)
Jeg laver mini maraton her i weekenden, jeg regner med at der kommer ca 5 afsnit ud idag og imorgen :)
- Marie
YOU ARE READING
Please don't leave ; Jacob sartorius 🥀
Fanfiction(DANSK) 14 årige Isabella tager til et musical.ly event og møder den verdens berømte 15 årige Jacob sartorius, hun er ikke just begejstret for ham og ser ham egentlig lidt som en douchbag.. men Jacob syndes hun er speciel og der udvikler sig hurt...