"Isa, hvorfor har du ikke sagt noget til mig?" Griner hun og jeg bliver først meget forvirret, men så kommer jeg i tanke om beskederne med Jacob, åh nej.. "jeg vidste ikke helt hvordan jeg skulle sige det" siger jeg og jeg kan mærke at jeg pludselig for rigtig meget kvalme, Ida begynder pludselig at skrive, og jeg bliver hurtigt nervøs!
Kvalmen bliver værre og værre og pludselig kan jeg ikke holde de ud mere, så jeg løber ud på toilettet og begynder at kaste op.Ida kommer løbende ud til mig og holder mit hår væk fra ansigtet, da jeg er færdig sætter jeg mig op af væggen ved siden af.
"Er du okay?" Spørger Ida og jeg nikker svagt.*jacobs synsvinkel
Jeg sidder på mit hotelværelse efter at have været til en masse Interviews, mit humør har været helt nede lige pt.. jeg ved ikke hvorfor men jeg kan bare ikke stoppe med at tænke på hende.. hun er bare så perfekt, hun har ikke svaret mig efter jeg skrev at jeg gerne ville lærer hende at kende, og det gør mig lidt bange. Men hvad havde jeg enlig også regnet med? Hun har jo gjort det rimelig tydeligt st hun ikke kan lide mig, og jeg kan vel enlig også godt forstå det..
jeg går ud på badeværelset for at tage et bad, men lige inden jeg skal til at tænde for vandet, bibber min telefon, jeg kigger og til min store overraskelse er det Isabella og jeg kan ikke lade vær med at smile da jeg ser hvad hun har skrevet..
'Hey jacob, sorry jeg ikke har svaret dig før nu, men jeg vil også vildt gerne lære dig bedre at kende! ADD min snap isabella197 så kan vi snakke der ♥️'
Jeg skynder mig ind på min private Snapchat, enlig er det kun en jeg bruger til mine venner, men jeg adder hende alligevel, jeg kan bliver helt rød i ansigtet og jeg kan mærke sommerfuglene i min mave, jeg har aldrig haft det sådan med en pige før! Er jeg blevet vild med hende? Jeg kender hende jo ikke rigtig, men alligevel kan jeg ikke få hende ud af mit hovede..
Jeg tænder for bruseren og følelsen af det varme vand der løber ned at min krop har aldrig føltes bedre.
CZYTASZ
Please don't leave ; Jacob sartorius 🥀
Fanfiction(DANSK) 14 årige Isabella tager til et musical.ly event og møder den verdens berømte 15 årige Jacob sartorius, hun er ikke just begejstret for ham og ser ham egentlig lidt som en douchbag.. men Jacob syndes hun er speciel og der udvikler sig hurt...