"Nej, det er ikke hende!"

174 6 1
                                    

Jeg vender mig om og bag mig står der en vagt, jeg kigger bare på ham da jeg ikke helt forstår hvad der sker "hedder du Isabella ravnkjær?" Siger han og jeg nikker som svar "kan du lige komme med her?" Siger han og jeg nikker bare igen, har jeg gjort noget jeg ikke må? Hvad sker der?!
Jeg kan se at folk begynder og kigge og der er også nogen der peger over mod os, men jeg går bare videre uden at tænke over det.

*Jacobs synsvinkel
Jeg bliver nød til at vide hvem hun er, jeg har Bedt en af vagterne om at finde hende, jeg ved godt det er lidt vildt men jeg må bare kende hende! Hun er den smukkeste pige jeg nogensinde har set, og da jeg så hende uden for gik jeg helt i panik, jeg kom til at opføre mig som en idiot.. jeg håber ikke hun allerede hader mig.
Pludselig åbner døren og jeg vender mig om, vagten kommer ind og bag ham går hun, jeg bliver helt varm i kroppen da jeg ser hende, hun kigger underligt på mig "hvad sker der?" Spørger hun, jeg går i panik igen, for jeg har jo egentlig ikke noget at sige til hende, jeg ville bare se hende igen..
"Nej, det er ikke hende!" Siger jeg og vagten kigger mærkeligt på mig "få hende ud!" Siger jeg, hun kigger igen mærkeligt på mig, men der går ikke lang tid før hun er gået, jeg står bare og kigger ned på jorden "men.." begynder vagten, jeg kigger bare på ham og går uden for, jeg har brug for noget luft..

*isabellas synsvinkel
Hvad skete der? Jeg forstår ingenting, men jeg ved bare at ham Jacob er en idiot! Men jeg gider ikke bruge mere tid på ham, Jeg går over mod udgangen hvor Ida står og venter, hun får øje på mig og begynder at gå hen til mig "hvorfor tog det så lang tid?" Spørger hun "der var lang kø.." jeg lyver fordi jeg ved hvordan hund ville reagere hvis jeg fortalte sandheden, så jeg undlader bare at fortælle det.

Vi tager tilbage på hotellet og vi er begge to godt trætte efter idag, så vi beslutter os bare for at tage nattøj på og ligge og snakke, jeg fortæller alligevel Ida omkring det der skete idag men Jacob, og hvordan han opførte sig som en idiot, men hun tog det ikke så slemt, der er stille i noget tid. "Jeg har tænkt på noget" Siger Ida pludselig, jeg kigger spørgende på hende "hva så?" Hun er stille lidt - "vil du med til Jacob sartorius koncerten i Danmark?" Spørger hun så og griner lidt "NEJ!!" Siger jeg bare og kaster en pude efter hende, døren til værelset går op "godnat piger" siger Thomas og kigger på os med et vær- stille-og-sov blik.
"Godnat!" svare vi i kor og lyset bliver slukket "vi må nok hellere ligge os til at sove, vi skal tidligt op imorgen" siger Ida jeg krammer hende godnat og prøver at falde i søvn, men jeg kan ikke stoppe med at tænke på der der skete idag, det var da lidt mærkeligt..


Jeg er på ingen måde tilfreds med dette afsnit, men jeg tænkte at det nok var bedst at ligge det ud alligevel:)

Tak til jer der læser med, selvom det ikke er mange er jeg stadig glad for at der er nogen der gider! ❤️

- Marie

Please don't leave ; Jacob sartorius 🥀Where stories live. Discover now