Vi begynder langsomt at gå videre men pludselig åbner døren bag os.
"I er vist gået forkert" siger en lys drengestemme, jeg vender mig om og får et lille chok da jeg ser hvem det er.Jeg kigger over på Ida som står med åben mund og store øjne "Jacob sartorius?!" Siger hun pludselig og kigger over på mig, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre så jeg står bare og kigger skiftevis på Jacob og Ida.
Jacob ruller med øjnene og går over mod os, "billede og autograf?" Siger han med en nærmest flabet stemme. Ida står stadig helt mundlam og kigger på ham, men pludselig vågner hun op og tager hendes mobil ud af lommen, hun for taget et billede og får også en autograf, bagefter kigger Jacob over på mig "skal du også have et?" Siger han, men jeg ryster bare på hovedet.
Jacob går ind af døren igen og lidt efter står Ida og jeg bare tavst og kommer os over situationen "Skete det lige?!" Siger Ida pludselig "fuuck han var sød!!" Jeg kigger på hende "mener du det? Han var da mega flabet?" Svare jeg hende.
Ida griner bare af mig, vi går rundt om det store bygning indtil vi endelig finder indgangen og går indenfor.*noget tid senere
Vi har været her i noget tid nu og det er mega fedt! Vi har fået mødt og taget billeder med nogen af vores ynglings musers.
Kl er halv 5 og der er koncert med Jacob sartorius om 15 minutter, jeg gider ikke der hen.. han opførte sig som en idiot før? Den måde han var på overfor Ida og jeg.. jeg fatter ikke Ida ikke kunne se det! "Kan vi ikke please se koncerten??" Tigger Ida, men jeg ryster bare på hovedet, Jeg gider ikke spilde mere tid på ham.. men selvfølgelig ender vi alligevel med at tage derhen, og koncerten begynder, vi står næsten forrest og Ida står og synger med på sangene, under koncerten ligger jeg mærke til at Jacob kiggger på mig op til flere gange, Ida har vist også set det, for pludselig kan jeg se at hun råber noget til mig, jeg kan ikke høre hende så jeg viser min mobil frem som tegn på at hun skal skrive.Ida : isa, Han kigger altså sygt meget på dig?!
Isabella : tror det er tilfældigt..Ida kigger på mig og trækker på skuldrene, så kigger hun tilbage på scenen og synger videre.
Efter koncerten går vi hen imod udgangen "jeg skal lige på toilet" siger jeg til Ida og hun nikker som svar, jeg går hen imod de lysende toilet skilte og stiller mig i kø, pludselig er der en der prikker mig på skulderen og jeg vender mig om.Det var så andet afsnit, jeg ved ikke helt hvad jeg syndes.. undskyld der er gået noget tid før jeg har lagt det op men jeg har haft travlt..
- Marie
ESTÁS LEYENDO
Please don't leave ; Jacob sartorius 🥀
Fanfic(DANSK) 14 årige Isabella tager til et musical.ly event og møder den verdens berømte 15 årige Jacob sartorius, hun er ikke just begejstret for ham og ser ham egentlig lidt som en douchbag.. men Jacob syndes hun er speciel og der udvikler sig hurt...