Jeg vil gerne lære dig bedre at kende..

146 5 1
                                    

*jacobs synsvinkel

Hvorfor skal jeg også være så dum?! Jeg skulle jo bare have sagt til hende til buserbattle at jeg gerne ville lære hende at kende, men det havde jeg ikke balls nok til.. hun har været i mit hovedet 24/7 og jeg kan bare ikke stoppe med at tænke på hende..
jeg sidder på et hotelværelse i Berlin, og kigger ud i luften, jeg går ind på Instagram og kigger om hun har skrevet til mig, det  har hun nok ikke, jeg scroller lidt ned i mine dms og ser overraskende nok at hun har skrevet. "Hvad vil du egenligt?" Står der, og jeg kan mærke den hårde knude i maven bliver størrer, jeg ved ikke helt hvad jeg skal svare så jeg skriver bare "hvad mener du?:)" jeg trækker vejret dybt.
Der går lidt tid før hun svare, men jeg bliver ved med at stirre på skærmen.
"Hvorfor har du kontaktet mig?" Står der pludselig.
Okay, hun hader mig..
Skal jeg skrive til hende at jeg gerne vil lære hende bedre at kende? Hvad har jeg at miste, hun hader mig jo alligevel.
"Jeg vil gerne lære dig bedre at kende, syndes du virkede sød, havde bare ikke balls nok til at sige det til dig face to face..." jeg trykker hurtigt send og trækker vejret dybt. Jeg gjorde det! Så må vi bare håbe at hun ikke syndes jeg er en idiot..

*isabellas synsvinkel
Skrev han virkelig det? Jeg skal virkelig lige kigge efter få at fatte at det her sker.. Jacob Sartorius, verdens stjerne vil lære MIG? At kende?! Hvad sker der.. jeg ved ikke om jeg skal græde eller grine, jeg er så forvirret og freakt out at jeg ikke kan tænke klart, jeg må skrive det til Ida!! Eller nej.. for så ville hun sikkert bare sige det til alle, og det går ikke..
Hvad skal jeg også svare ham? Og vil jeg overhovedet lære ham at kende? Han virkede jo som den største idiot til muserbattle, men måske var det bare en fasade..?
Jeg kigger på klokken, FUCK den er over 1 om natten?! Jeg skal i skole imorgen, jeg har slet ikke lagt mærke til at klokken var blevet så meget..
Jeg skynder mig at børste tænder, og ligge mig ind i min seng.
Men jeg kan bare ikke stoppe med at tænke..




Undskyld for dårlige updates, har meget travlt lige pt, så har ikke lige tid til at lave lange kapitler, ved godt de er dårlige men det er vel bedere ind ingenting :) jeg vil prøve at skrive en helt masse kapitler i næste uge, så jeg har til lang tid - men måske kommer der kun et ud hver anden dag og så er det lidt længere? Skriv gerne hvad i helt vil have:)

- Marie <3

Please don't leave ; Jacob sartorius 🥀Where stories live. Discover now