"Hvad vil du egentlig?"

166 6 2
                                    

Min mobil ringer og jeg ser hurtigt at det er Ida, jeg tager den og hører med det samme Idas spændte stemme "hey isa, guess What!" Hun griner lidt "øhh, hvad?" Svare jeg og griner "altså jeg ved godt du ikke vil med og alt det der, men jeg ville bare lige sige at jeg har fået to billetter til Jacob sartorius koncerten i Danmark om 2 uger, og jeg ville altså blive lykkelig hvis du ville tage med!" siger hun og der bliver stille lidt, skal jeg fortælle hende at Jacob har skrevet til mig? Nej.. det er en dårlig ide. "Jeg vil lige tænke lidt over det" svare jeg "helt iorden, skriv når du har fundet du af noget" siger hun, og jeg kommer til at smile lidt, jeg elsker virkelige Ida!
Vi siger farvel og lægger på.
10 minutter senere sidder jeg stadig i min seng, med min mobil i hånden og tænker, burde jeg tage med for Idas skyld? Jeg bliver pludselig frustreret..
Hvorfor skal det hele handle om Jacob her for tiden?! Vi kender jo ikke engang hindanen..
Jeg trækker vejret dybt og går ud på badeværelset for at tage et bad, jeg sætter en tilfældig playliste på og tænder for bruseren jeg står i lidt tid og synger med på de sange jeg kan men pludselig kan jeg høre en velkendt drenge stemme og jeg skriger, DET ER JACOBS NYE SANG jeg magter ham simpelthen ikke lige nu, så jeg går drivvåd ud af badet og slukker musikken, jeg tager håndklæde og gør mig klar til at gå i seng.
Jeg sidder i min seng og ser Netflix i noget tid, indtil jeg beslutter mig for at skrive til Jacob, de sidste par dage har han fyldt alt for meget så nu vil jeg bare gerne vide hvad han vil og hvorfor han overhovedet har kontaktet mig, jeg går ind på Instagram og begynder at skrive.. "hvad vil du egentlig?" Det lyder måske lidt hårdt, men magter ham altså bare ikke længere, jeg trykker hurtigt send og trækker vejret dybt, han svare sikkert ikke og hvis han gør går der sikkert lang tid for han får nok flere tusinde DM's om dagen, så jeg sætter mig bare til at se Netflix igen, men overraskende nok går der ikke mere end 5 minutter før min mobil bibber og jeg tager den og kigger "hvad mener du?:)" har han svaret, han irritere mig grænseløst!! Jeg venter list med at svare, bare for ikke at virke for desperat, men efter 2 min skriver jeg "altså hvorfor har du overhovedet kontaktet mig? Du gjorde det rimelig tydeligt til muserbattle at du ikke vil vide hvem jeg var.." han ser den med det samme.



ENDELIG et nyt kapitel! Jeg har virkelig bare ikke haft tid eller overskud til at skrive videre, UNDSKYLD! jeg vil selfølgelig prøve at skrive videre så tit jeg kan, men jeg er rimelig stresset lige pt. Så jeg kan ikke love hvornår der kommer nyt afsnit.
TAK for 200+ læsere btw :))

- Marie

Please don't leave ; Jacob sartorius 🥀Where stories live. Discover now