||| 9. Bölüm |||

585 47 20
                                    

Wattpad saçma sapan bir hata yapmış galiba. Uzun süre önce yayımladığım bölüm çok azınıza gelmiş. Her neyse bölümü yeniden yayımlıyor ve bir sonraki bölüm için hepinizden sabır bekliyorum.

*******************
Dar ve pis sokaklarküçük kızın çıplak ayağından çıkan yankılarla doldu. Hızlı hızlı nefes alıp vermesi de bu seslere karışıyordu.

Durmadan arkasına bakıyor yine de düşmeden ilerleyebiliyordu. Ki birkaç kez düşme tehlikesi geçirdikten sonra daha dikkatli olması gerekirken dersini almamış gibiydi.

Ciğerleri ona durması için yalvarırken küçük kız durmadı ve sokağın ayak ve nefes alışverişleriyle dolmasına izin verdi.

Dalağı karnına aşırı basınç uyguluyor, sanki karnını yırtan bir güç varmış gibi hissettiriyordu. Eliyle sertçe dalağına bastırdı.

Beyni zonkluyor ve gittikçe düşünme yetisini kaybediyordu. Beyni artık o adamlardan kaçmasını değil oturmasını söyleyecek kadar salaklaşmıştı.

Kalbi hızlı atmaktan yorulmuştu. Artık her attığında acı veriyordu. Biraz daha atmaya devam ederse acıdan öleceğini hissetti küçük kız.

Ağlamaktan gözleri kızarmış ve gözyaşı pınarları kuruduğu için artık gözlerinden yaş gelmiyordu. Yanağında yaşlar kuruduğu için kasları her hareket edişinde acı veriyordu.

Ama o bunları umursamadı ve koştu.

Ta ki çıkmaz sokağa geldiğini anlayıncaya dek.

Hızla arkasına baktı, üç adam da üzerine geliyordu. Birinin kasıklarına tekme attığı için zor yürüse de bakışları bunun acısını çıkartacağının habercisiydi.

Küçük kız geri geri gitmeye başladı. Ne kadar geri gitse de kaçamayacağını ve eninde sonunda sırtının duvara değeceğini bilmesine rağmen yaptı bunu. Sanki sırtıyla duvarı delebilecekmiş gibi.

"Ne o? Kaçacak yerin kalmadı mı?" Kasıklarına tekme attığı adam diğerlerine bakarak gülümsedi. Ortalığı bir tek aydınlatan şey sokak lambasıydı. Ki sokak lambasının pek de her şeyi aydınlattığı söylenemezdi.

Psikopat ( Rivamika )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin