Capitolul 2

173 9 1
                                    

Ma asteptam sa dau de el dar multumesc Doamne! Nu. M-am dus la dulap. Singura pe hol, am zis sa nu arat ca ciudata fara prieteni si sa zambesc la camerele din scoala asa ca mi-am gasit de lucru prin telefon. Cand ajung la dulap si dau se deschid, evident cu nasu in telefon, ating o mana.  Stai...am mai simtit mana asta. Oh nu! Ooo nuuu!! Mi-am ridicat privirea...da, e el. E EL. I-am aruncat o privirea de mort si i-am dat mana la o parte, m-am intors cu spatele dar o mana puternica m-a intors si m-a luat de gat.
-Ce  faci?!
-O sa inveti ca nu trebuie sa te pui cu mine!
-Scuzati zeu lumii, nu ai voie sa fii atins sau ti-a fost rusine de respingere?
-O sa iti para rau pentru fiecare cuvant de acum!
-Du te si gaseste ti o curva pana nu expira toate si i ati o viata te rog! Da-mi drumu!
Si cu asta mi-a dat drumu si a plecat. Data viitoare ii dau doua palmi. Sper sa nu fie o data viitoare dar sa se stie un lucru. Nu o sa fiu tipic telenovela. Nu ma indragostesc de un macho man cu nuca in loc de creier. Mai ales de unul agresiv.
Ziua a fost super in rest, neavand nici o ora cu unul dintre sclifositi. Am iesit afara din scoala spre Audiu' meu de toate zilele doar ca sa aud pe cineva care imi striga numele. Ia stai. Cineva stie cum ma cheama?! Ma intorc si dau de...sclifotiti. Doar ca fara cret. Ma aproprii de ei.
-Da, ce vreti?
-Usor agresivo! Pareai de treaba, adica nu pari o falsa deci am zis sa incercam si noi sa ne integram in scoala.
-Pai blondule ai facut alegerea gresita. Nu o sa te integrezi in niciun fel daca devenim prieteni deci se pare ca nu.
-Pai eu vreau sa  fim prieteni si fara sa ne integram. spune un tip cu oceane in ochi. Ok....
-Sa facem prezenta. acu emou grupului.
-Blondul e Niall, eu sunt Zayn, minunatul, prietenosul Louis, mama grupului, Liam si mai avem un tantalau, Harry.
-Ok...am..Alis.
-Da stiam deja -Zayn-
-Nu ma intereseaza asa mult, tre sa fac ceva conversatie, atat.
-Cred ca o sa ne intelegem bine. -Niall-
 Am mai glumit umpic pana vad pe cineva in spate. Nu vreau sa interactionez cu acel cineva deci ma car.
-Ok tre sa plec ne vedem maine.
-Bun, pa!
Asta a fost brusc dar nu imi asum riscul. Am auzit niste pasi in spatele meu dar deja eram la masina deci sâc. Am urcat cu o viteza de daca isi baga mana sa opreasca usa  cred ca ramanea fara ea si am sters o. Ma uit in oglinda si da..nelipsitul cret era pe urmele mele. Nu Harry, nu o sa fiu curva ta nici sa ma obligi.
*Harry's POV*
Dar fata asta stie sa conduca. Cred ca m-a vazut ca altfel nu avea de ce sa se grabeasca. Degeaba, o sa fie a mea oricum. Nu poate scapa. Palma aia a fost semnul si momentul in care am dat startul la provocare. Nu o sa ma las pana nu o bag in pat, umilesc, o indragostesc de mine si o fac sa sufere. Nimeni nu se pune cu mine, asa ca daca are tupeu asta e, plateste.

Stay strongUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum