Dimineata urmatoare m-am trezit mult prea bine pentru o dimineata de scoala. Vorbind de scoala, ar trebui sa ma grabesc ca sa am timp si de ceva teme inainte sa inceapa orele, nu am stat sa invat dar o sa ma disciplinez eu ca sa nu fie nevoie de "mama".
Am deschis ochii si imi amintesc de seara trecuta. Incerc sa ma ridic repede dar nu ma mai pot nici misca. Ma intorc si ii vad mana lui Harry peste mine si picioarele incolacite. Asta o sa fie o problema. L-am miscat putin dar nimic.
-Harry...
Eh haide. Nici chiar asa. I-am dat un sarut pe frunte, mare greseala. M-a strans mai tare si nu cred ca are vreo intentie sa ma lase.
-Harry, avem scoala si daca o tin tot asa mi se duce anul. Haide te rog.
-Inca putin.
-Nu. Stiu eu ce inseamna putin, lasa-ma sa plec.
-Nu.
-...bine, dar am nevoie la baie deci as aprecia daca m-ai lasa.
-Te abtii.
-Fac in pat!
In sfarsit ma pot ridica.
Ma duc la baie si cand ies imi dau seama ca am niste haine jegoase.
-Harry...nu ai niste haine sau..
Inainte sa imi termin propozitia el a venit cu niste blugi negrii si o bluza gri. La fel ca si casa lui de altfel.
-Mersi. Am spus cam incet vazand cum se aproprie mult prea mult de mine.
-Stii..imi aduc aminte ca nu am continuat ceva.
Stiu deja ce e. Cum evit subiectul?!
-Pai, o sa aflu ce dupa ce ma schimb. Dupa care am fugit in baie, mandra de mine. Desi am primit o intarziere nu cred ca o sa scap pana la scoala de asta, deci mai bine gasesc si alte scuze.Am iesit iar din baie ca sa il vad pe Harry putin pierdut pe geamul de langa pat. Cand m-a observat s-a ridicat incet si a venit spre mine.
-Deci..mai tii minte ce am uitat? Sau trebuie sa reamintesc.
-Pai...s-au intamplat multe chestii si nu stiu la care te referi, poate nu am terminat ciocolata calda, sau nu am spalat canile, sau nu am terminat episodul, poate...
M-a oprit din vorbit si m-a sarutat direct. Nu stiu daca e bine, dar daca el vrea si eu la fel, nu vad o problema momentan. M-am indepartat usor vazand ca el vrea putin mai mult.
-Aveam scoala, mai stii?
-Oh, nu acum!
-Prea tarziu. Ies razand din camera si il las bosumflat.Dupa un intreg drum cu el spunand de ce nu e ok sa il intrerup din ceva, de unde are hainele si daca ii vars cafeaua cumparata in masina o sa ma tortureze, am ajuns la scoala.
-Frate, in sfarsit aer curat fara gura ta peste tot in urechile mele.
-Doar am spus ceva, nu iti mai da ochii peste cap, ca de cate ori ti i-ai dat in masina o sa ametesti.
-Amuzant, acum ma scuzi, o sa plec.
-Nu cred...
-Ai uitat sa imi mai spui ceva important despre hainele tale sau?
-Nu, dar as vrea sa te intreb daca ai vrea sa stai langa mine in prina ora.
Am ramas cu gura cascata, el chiar face eforturi. Pai daca tot le face zic sa le si testez.
-Scuze, dar chiar nu pot.
-De ce? Parea chiar trist. Pacat ca pe mine ma apuca rasul.
-I-am promis lui Zayn ca stam impreuna.
I-am spus zambind si deja incepe sa se incrunte.
-Serios? De acum trebuie sa fac programari sau ce? Chiar am incercat, dar normal ca Zayn deja castiga tot nu?
-Ce? Ce sa castige?
-Nimic. Nu conteaza, oricum trebuie sa te grabesti ca sa puteti povesti putin inainte nu? Te invit afara din masina.
-Dar tu ce faci?
-Iti pasa?
-Da, pentru ca era o gluma. De ce as sta cu Zayn? Dar daca tot sari asa din nimic zic sa o fac. Daca oricum o sa pleci ce mai conteaza. Am iesit din masina trantind usa. L-am auzit pe Harry cum a coborat si dupa venind dupa mine. Realizez ca e mult mai rapid ca mine dar imi iau sansele si alerg spre clasa.Dap, sunt intarziata rau, sorry :)
CITEȘTI
Stay strong
Hayran KurguAlis Skyle, o fata de 18 ani intampina greutati atunci cand il intalneste pe Harry Styles, un nou coleg care ajunge sa fie un bad boy al liceului.